فوتبال ایران

809
خانمحمدی :با کوتینیو بردیم ؛بدون او هم برنده می‌شویم

صعود دقیقه نود و آخرین شانس مان را به فال نیک می گیریم

خانمحمدی :با کوتینیو بردیم ؛بدون او هم برنده می‌شویم

باید برای مدافعان الدحیل تله بگذاریم

مدافع سابق پرسپولیس معتقد است تیم الدحیل چیزی برای از دست دادن ندارد به همین دلیل با حداکثر توانش در بازی امروز مقابل پرسپولیس ظاهر خواهد شد از این رو به کار بستن توان حداکثری برای بازیکنان پرسپولیس را برای نتیجه گیری در بازی امروز و پیروزی ضروری می داند .

ناصر قراگزلو؛ حسن خانمحمدی پیشکسوت پرسپولیس معتقد است بازیکنان پرسپولیس نباید تصور دیدار راحتی را در بازی امروز داشته باشند .

*به عنوان کسی که معمولاپیش بینی هایش درست از آب در می آید در خصوص بازی امروز چه نظری دارید ؟

تیم ما برای صعود محکوم به برد است از این رو باید با بازی حساب شده با ارایه بازی حساب شده و البته هجومی عرصه را برتیم میهمان تنگ کنیم به همین دلیل هم ما با اختلاف دو بر صفر تیم الدحیل را شکست می دهیم و در این بین هم چون عزم بازیکنانمان جزم است ما چه کوتینیو باشد چه نباشد این کار را انجام خواهیم داد چه بسا که در بازی رفت که کوتینیوو الونگا هم  بودند  ما  در قطر تیم الدحیل را شکست دادیم از این رو بردن و پیروزی مقابل الدحیل برای ما شدنی است  و امر محالی محسوب نمی شود .

*اما ما مهاجم خیلی گلزنی نداریم با این وجود باز هم پیروزی پرسپولیس مقابل الدحیل را قطعی می دانید ؟

بله ما شاید مهاجم خیلی خوبی نداشته باشیم اما در پیروزی پرسپولیس شک نکنید چون در ورزشگاه آزادی و مقابل دیدگان هوادارانش پرسپولیس به هیچ تیمی باج نمی دهد .

*همه پیشکسوتان پرسپولیس به شکل طبیعی حرف از برد پرسپولیس مقابل الدحیل می زنند اما شرایط الدحیل هم به گونه ای است که می تواند برای پرسپولیس خطرناک باشد  !

بله این بازی برای تیم الدحیل که شانس صعود ندارد به نوعی حیثیتی محسوب می شود به همین دلیل ما اصلا نباید  تصور بازی راحتی را داشته باشیم و فکر کنیم که آنها شل می گیرند و راحت می بازند.بازی راحتی نیست و حتما بازیکنان ما به این امر اشراف دارند و با نهایت توان مقابل تیم الدحیل برای پیروزی در وهله نخست و زدن چند گل در اولویت بعدی به صورت جدی تلاش خواهند کرد .

*حضور هواداران چقدرمی تواند در راه صعود به تیم ما کمک کند؟

حتما حضور هواداران برای تیم ما موثر است و نوع تشویق ها و هیاهو و انرزی مثبتی که به تیم ما داده می شود قطعا تیم ما رابرای پیروزی و زدن گل اول که خیلی مهم است تهییج خواهد ساخت از سوی دیگر حتما هواداران ما به بهترین شکل ممکن با تعصب مثالزدنی که همیشه از خود نشان خواهند داد تا دقیقه نود با تمام توان و انرژی شان تیم را تشویق خواهند کرد تا به بهترین شکل تیم را در راه صعود همراهی کنند .

*برگزاری بازی های روز گذشته هم قطعا به تعیین تکلیف کادر فنی بازی و تعیین استراتزی بهتر کمک خواهد کرد ؟

حتما همین طور است چون شرایط تا حدودی مشخص خواهد شد و این مساله برای پرسپولیس بهتر خواهد شد چه بسا که انها می دانند دقیقا به چه نتیجه ای برای صعود احتیاج خواهند داشت .

*شرایط مان به گونه ای است که حتی اگر پیروز شویم هم ممکن است صعود نکنیم !

ما بازی آخر و شانس آخر را برای خودمان به فال نیک می گیریم و به بخش منفی قضییه فکر نخواهیم کرد ضمن اینکه فوتبال است و ممکن است نتایج خاصی در ان رقم بخورد همان طور که ما مقابل استقلال تاجیکستان در زمین این تیم و النصرهم نباید مساوی یا باخت می آوردیم خصوصا در تهران که اسیر مسائل حاشیه ای بیرون زمین شدیم واین مسائل برمتن بازی مان تاثیر منفی گذاشت ،با این وجود حتما از اخرین فرصت مان به نحو احسن در زمین خودمان استفاده خواهیم کرد و فرصت سوزی نخواهیم داشت .

*در فاز تهاجمی و برای گلزنی با توجه به مشکلی که بازیکنان پرسپولیس در امر تمام کنندگی دارند روی کدام بازیکن می توان حساب کرد ؟

ما در این دیدار متاسفانه امیری و سلمانی را نداریم ضمن اینکه به نظرم برای شهاب هم باید برنامه ای تعیین کنند تا او بتواند در قالب آن بهترین کارایی را داشته باشد ضمن اینکه ما در فاز حمله ترابی و عمری و عالیشاه را داریم که مثلث زهر دار تیم ما برای گلزنی و ارایه کارهای تهاجمی محسوب می شوند .ضمنا ما می توانیم به نوعی تله گذاری کنیم و کاری کنیم که مدافعان حریف در دام این تله گذاری ما گرفتار شده و راه برای گلزنی بازیکنان ما مهیا شود .


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران