اخبار

8129
ملی پوش سابق فوتسال زنان:واقع بین باشیم

تیم ملی دلخوش به نتایج کافاست

ملی پوش سابق فوتسال زنان:واقع بین باشیم

اردوی تیم ملی فوتسال زنان کشورمان از ۱۷ تا ۲۴ خرداد ماه در مرکز ملی فوتبال آغاز می شود که فروزان سلیمانی، لیست اردونشنیان را در حالی اعلام کرد که خبری از ستاره های تیم ملی در آن نیست.

به گزارش ایران ورزشی ؛هر چند این تیم باید برای بازیهای داخل سالن آسیا و جام جهانی فیلیپین خود را آماده کند ولی اسامی بازیکنان مشخص می کند که این سرمربی عمق جدیت این رقابتها را درک نکرده است و دلش را به نتایج تورنمنتهایی چون کافا خوش کرده است.

 آرزو صدقیانی زاده ،از ملی پوشان سابق تیم ملی فوتسال زنان کشورمان می گوید:«شرایط تیم ملی واقعا" نگران کننده است .باید واقع بین باشیم وقتی ستاره هایی چون فاطمه اعتدادی که کاندیدای بهترین بازیکن فوتسال زنان جهان شد و نسیمه غلامی خانم گل لیگ برتر فوتسال می شود در لیست دعوت شده ها نیستند و سرمربی تیم ملی دلش به جوانگرایی خوش است آنهم در حالی که لیگ فوتسال ما تنها یک پدیده به نام مارال ترکمان به ما معرفی کرد و دیگر هیچ.»

او در ادامه تاکید می کند:« جوانگرایی خوب است اما در کنار جوانان باید از تجربه بزرگسالان استفاده شود. اگر ۷۰ یا ۸۰ درصد تیم ملی را عوض کنیم، حضورشان در آسیا و مسابقات جهانی به نظرم ریسک است. مهم‌ترین رویداد ورزشی ما جام جهانی فوتسال است اما بدون پشتوانه و با این شرایط تیم ملی نمی‌تواند از جایگاه خود در آسیا و دفاع کند. هدف حرف‌های من فروزان سلیمانی نیست اما با توجه به زمان کوتاهی که داریم، بهترین کار این است که از فوتسالیست‌های باتجربه کمک بگیرند.لطفا مسئولان نگاه ویژه به ورزش توپی که بعد از ۵۰ سال در آسیا مقام آورده است، داشته باشند. تکرار قهرمانی کار هر کسی نیست و باید شان فوتسال بانوان را حفظ کنیم.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار