فوتبال ایران

8209
شماره 6 پرسپولیس یاد شماره 6 محبوب را زنده کرد

شماره ۶ پرسپولیس یاد شماره ۶ محبوب را زنده کرد

مدافع ملی پوش پرسپولیس یاد کریم باقری را در جشن قهرمانی تیمش زنده کرد.

به گزارش ایران ورزشی محمدحسین کنعانی زادگان که با کلاه لبه دار قرمز تیپ متفاوتی در جشن قهرمانی پرسپولیس داشت با یک حرکت خاص یاد کریم باقری اسطوره محبوب سرخ ها را در این جشن زنده کرد.
باقری که در تمام قهرمانی های فصول گذشته همراه پرسپولیس بود در این فصل فرصت همراهی تیم محبوبش را پیدا نکرد و یکی از غایبان بزرگ جشن قهرمانی تیمش به حساب می‌آمد.با این وجود محمد حسین کنعانی‌زادگان که حالا وارث شماره 6 آقا کریم به حساب می آید یاد او را زنده کرد.
کنعانی در حاشیه این جشن  میکروفن به دست  گرفت و سرود  معروف قهرمانی پرسپولیس را خواند و گروهی از هواداران نیز با او همراهی کردند.
این اتفاقی بود که بار اول باقری روی استیج قهرمانی لیگ هفتم و بعد از آن قهرمانی دراماتیک در 28 اردیبهشت 1387 رقم زده بود.اتفاقی که آقا کریم به عنوان مربی بعد از قهرمانی جام حذفی فصل قبل و قطعی شدن سه گانه سرخ ها هم بعد از 15 سال تکرارش کرد.
با این وجود امسال و بعد از نهمین قهرمانی سرخ ها در لیگ برتر باقری همراه پرسپولیسی ها نبود  و جایش خالی بود تا کنعانی دست به کار شده و اینطوری یاد و خاطره مربی  محبوبش را که اتفاقا با او رابطه خوبی داشت زنده کند.
انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران