فوتبال ایران

8212
بیماری همسر اوسمار، تهدید جدید پرسپولیس!

بهانه‌ای برای جدایی شبیه به بهانه برانکو

بیماری همسر اوسمار، تهدید جدید پرسپولیس!

برخلاف آنچه در یک ماه گذشته به نظر می رسید حالا ادامه همکاری پرپسولیس با اوسمار ویرا چندان راحت به نظر نمی رسد و ابهاماتی در آن وجود دارد.

محمد قراگزلو/ در شرایطی که به نظر می رسید مشکلی برای تمدید قرارداد اوسمار با پرسپولیس وجود نداشته باشد اما این مهم به تعویق افتاد و حالا نگرانی هایی در این خصوص ایجاد شده است.
به گزارش ورزش سه اوسمار لوس ویرا درست یک روز بعد از قهرمانی پرسپولیس به ساختمان باشگاهش رفت و قبل از ترک ایران با رضا درویش مدیرعامل باشگاه خود دیدار و مذاکره کرد.
طبق آنچه باشگاه پرسپولیس اعلام کرده این صحبت درباره فصل گذشته و فصل آینده بوده اما در شرایطی که به نظر می رسید قرارداد جدید این مربی امضا شود یا توافق نهایی حاصل شود اما نه توافقی صورت گرفت نه قراردادی امضا شد.
این اتفاق در حالی رخ داد که چند روز مانده به پایان فصل رضا درویش اعلام کرد بود تا چند روز دیگر این قرارداد نهایی خواهد شد.
اوسمار روز یکشنبه تمام مطالباتش از پرسپولیس را گرفت و برای  چیزی حدودا یک ماه به کشورش سفر کرد و البته زمان بازگشتش نیز مشخص نیست هر چند مدیرعامل پرسپولیس می گوید یازدهم تیرماه او به تهران باز خواهد گشت.
ظاهرا اوسمار در جلسه با مدیران باشگاهش اعلام کرده  همسرش بیمار است  و اگر بیماری او حاد نباشد باز خواهد گشت و قراردادش را امضا خواهد کرد در حالی که ابتدا گفته شد اوسمار می خواهد با همسرش مشورت کند و جواب نهایی را بدهد که این مساله می تواند برای ادامه همکاری با این مربی موفق برزیلی مشکل ساز شود.از سوی دیگر گفته می شود اوسمار بین یک هفته تا ده روز فرصت دارد تا به پرسپولیس جواب بدهد اما واقعیت اینکه برخلاف آنچه ابتدا به نظر می رسید بازگشت اوسمار به ایران و ادامه همکاری با پرسپولیس قطعی نیست.
یادمان نرفته برانکو هم  با بهانه یا خواسته همسرش مبنی بر اینکه دیگر نمی خواهد او در آسیا و دور از کرواسی و اروپا کار کند قید بازگشت به پرسپولیس را زد و به درویش جواب منفی داد در حالی که مدتی بعد سرمربی تیم ملی چین شد تا از کشورش و همسرش برای مدتی دیگر دورتر شود!
نکته مهم اینکه با توجه به نهایی نشدن مساله تداوم حضور اوسمار روی نیمکت پرسپولیس و اینکه او فعلا «بله» نهایی را نداده او در جلسه اخیرش با درویش هیچ لیست ورود و خروجی هم به باشگاه نداده و با این شرایط احتمالا درویش و تیم مدیریتی باشگاه پرسپولیس باید خودشان برنامه های نقل و انتقالاتی را پیش ببرند هر چند درویش در برنامه فوتبال برتر تاکید کرد که اوسمار لیست داده و نقل و انتقالات با خواسته او پیش می رود.
اوسمار ویرا مردادماه سال 1401 و در فاصله ای کوتاه از شروع لیگ بیست و دوم به ایران آمد و دستیار یحیی گل محمدی بود تا اینکه بهمن ماه سال گذشته به سرمربیگری پرسپولیس رسید و این تیم را به عنوان قهرمانی رساند.
او به عنوان اولین سرمربی برزیلی تاریخ پرسپولیس موفق به قهرمانی با این تیم شد و نامش را در میان مربیان موفق تاریخ باشگاه سرخپوش تهران ثبت کرد اما حالا  موضوع نهایی نشدن قرارداد او برای فصل بعد می تواند معضل بزرگی برای باشگاه پرسپولیس و نگرانی تازه ای برای هوادارانش باشد بخصوص اینکه سرخ ها از اواخر شهریورماه وارد لیگ نخبگان آسیا خواهند شد و باید در این تورنمنت دشوار با تیم های متمول آسیایی رقابت کنند.
انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران