فوتبال ایران

8235
پروژه جذب قایدی توسط نکونام کلید خورد

سنگ بزرگ پیش روی استقلال

پروژه جذب قایدی توسط نکونام کلید خورد

مسئولان باشگاه استقلال در تلاشند مهدی قایدی را برای فصل بعد به خدمت بگیرند. این پروژه بسیارسنگین است.

به گزارش ایران ورزشی، مهدی قایدی یکی از بازیکنانی است که درلیست جواد نکونام قرار دارد و اگر باشگاه استقلال بتواند مذاکرات خود را با باشگاه شباب الاهلی امارات خوب پیش ببرد می‌توان روی بازگشت دوباره این بازیکن به استقلال امیدوار بود تا یکی از گزینه‌های مهم لیست نکونام به خدمت گرفته شود. قایدی پیش از شروع فصل بیست و سوم همان طور که ازماه‌ها قبل اعلام کرده بود ازاستقلال رفت و بار دیگر در فوتبال امارات به بازی ادامه داد. قایدی به سبب درخششی که درترکیب استقلال ساپینتو داشت مورد توجه اماراتی‌ها قرار گرفت و درتیم الاتحاد کلباء که پیش‌تر فرهاد مجیدی هدایت آن را به عهده گرفته بود، به بازی پرداخت.

عملکرد قایدی در فصل جاری بسیار خوب بوده و اکنون از چند لیگ پیشنهاد دریافت کرده که درمیان پیشنهادها نام لیگ‌های قبرس و یونان نیز به تازگی شنیده شده است که با توجه به خصوصیات اخلاقی که قایدی دارد بعید است او به این کشورها برود و ترجیح خواهد داد در صورت تداوم حضور درفوتبال خارج از ایران، در لیگ‌های کشورهای حاشیه خلیج فارس به بازی ادامه دهد. اما بدون شک اگر باشگاه استقلال بودجه کافی دراختیار داشه باشد، بازگرداندن این بازیکن به استقلال کارسختی است و با توجه به اینکه باشگاه استقلال به دست مالکان جدید سپرده شده و به نوعی خصوصی محسوب می‌شود، تامین بودجه برای بازگرداندن این بازیکن کار دشواری نیست.

نکونام بارها در طول فصل گفته بود که اگر استقلال قایدی را ابتدای فصل از دست نمی‌داد با آرامش بیشتری به سمت قهرمانی در لیگ برتر حرکت می‌کرد اما قایدی خیلی زود در مسیردیگری قرار گرفت تا استقلال این بازیکن تاثیرگذار را از دست رفته ببیند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران