فوتبال ایران

8300
مدافع مصدوم تیم ملی بدون تعویض بیرون رفت

تیم ملی ده نفره بازی را تمام کرد

مدافع مصدوم تیم ملی بدون تعویض بیرون رفت

با مصدومیت حزباوی در دقایق پایانی بازی با هنگ کنگ، تیم ملی لحظات نسبتا دشواری را تجربه کرد.

 

به گزارش ایران ورزشی  ومحمد امین حزباوی مدافع جوان و میانی تیم ملی فرصت این را پیدا کرد تا بعد از بازی فیکس مقابل ترکمنستان در تهران ، در هنگ کنگ هم به ارنج اصلی برسد و جای محمدحسین کنعانی زادگان محروم را پر کند.

حزباوی در کنار شجاع در دقایقی از بازی که میزبان جسورانه حمله می کرد کار دشواری برای دفع توپ های حریف بخصوص ارسال ها و ضربات ایستگاهی داشت.

با این حال در وقت های تلف شده این مدافع خوزستانی به ناگاه روی زمین دراز کشید و به نظر می رسید دچار گرفتگی عضلانی شده است.

بعد از حضور کادر پزشکی تیم ملی بالای سر این بازیکن به نظر می رسید او با مداوای سرپایی به زمین برگردد اما قادر به ادامه بازی نبود.

در این لحظه داور قطری به وقت های تلف شده بازی که 5 دقیقه بود2 دقیقه دیگر هم اضافه کرد  تا بازی در مجموع چیزی حدود 98 دقیقه طول بکشد.

نکته اینکه با حضور جواد آقایی پور در زمین ، در نخستین دقیقه وقت های تلف شده ، تیم ملی پنجمین تعویض خود را هم انجام داده بود و دیگر قادر به تعویض نبود.

به هیمن خاطر تیم ملی دو سه دقیقه اخر بازی را ده نفره بازی کرد و با حضور نورافکن در مرکز خط دفاع و یک بازیکن کمتر شرایط تازه و نسبتا دشواری را پیش روی خود دید.

در این لحظات البته تنها یک بار بازیکنان حریف پیش آمدند که خطای حردانی روی بازیکن سیه چهره حریف منجر به یک ضربه ایستگاهی برای میزبان شد و در بازگشت این توپ داور سوت پایان بازی را کشید.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران