فوتبال ایران

8301
آقایی پور شش دقیقه بازی یک فرصت گل

شماره ۱۶ تیم ملی یک وجب تا رکوردی استثنایی

آقایی پور شش دقیقه بازی یک فرصت گل

جواد آقایی پور می توانست با گلزنی مقابل هنگ کنگ یک رکورد ویژه را به نام خود کند.

به گزارش  ایران ورزشی جواد آقایی پور مهاجم رشتی استقلال خوزستان که در فصل اخیر لیگ برتر در ترکیب تیمش درخشید و چشم تیم‌های بزرگ را گرفت در دومین اردویی که حضور یافت بالاخره فرصت بازی ملی را پیدا کرد.

آقایی پور در دو بازی نوروزی مقابل ترکمنستان هم در لیست تیم ملی حضور داشت اما فرصت بازی پیدا نکرد.او در آخرین دقایق بازی لب خط طولی رفت اما بعد از دو سه دقیقه که توپ به بیرون نمی‌رفت فرصت این را پیدا کرد تا در اولین دقیقه وقت های تلف شده به زمین برود و جای مهدی طارمی را بگیرد.

نکته جالب اینکه آقایی پور در نخستین بازی ملی خود  و در آن دقایق کوتاهی که در زمین حاضر بود فرصت گلزنی پیدا کرد.از آنجایی که  بازی پنج دقیقه وقت تلف داشت و در همان وقت دو سه دقیقه هم تلف شد این مهاجم شماره 16 چیزی حدود شش دقیقه در زمین بود که در این زمان کوتاه یک موقعیت گلزنی نصیبش شد.فرصتی که برای شهریار مغانلو با دقایق بیشتر فراهم نیامد.

در وقت‌های تلف شده سانتر زیبای صابر حردانی درست روی سر آقایی پور فرود آمد و این مهاجم بدون  مزاحم به توپ ضربه زد که توپ روی تور دروازه هنگ کنگ نشست و با اختلاف اندکی بیرون رفت.

اگر آقایی پور این توپ را تبدیل به گل می کرد یک رکورد استثنایی را با گلزنی در اولین بازی ملی خود ثبت کرده بود اما در همین زمان کوتاه نیز شایستگی‌هایش را نشان داد و  ثابت کرد در آینده می تواند جانشین مناسبی برای مهاجمان شاخص تیم ملی باشد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران