فوتبال ایران

8323
عبدی :من چیزی در مورد خواستن یا نخواستن اوسمار در مورد خودم نشنیدم

۶ گل وچند پاس گل کارنامه خوبی برایم در تراکتور با ت.جه به دقایق بازیم بود

عبدی :من چیزی در مورد خواستن یا نخواستن اوسمار در مورد خودم نشنیدم

پیشنهاد جدید داریم اما پرسپولیس باید در مورد من تصمیم آخر را بگیرد

مهاجم پرسپولیس که به شکل قرضی به تیم تراکتور پیوسته بود بعد از طی این دوران حالا به پرسپولیس بازگشته و در انتظار تصمیم مسولان باشگاه پرسپولیس است تا در رابطه با ادامه حضورش تصمیم بگیرند

 

ناصر قراگزلو/مهدی عبدی مهاجم تراکتور سازی که به شکل قرضی از تیم پرسپولیس به تیم تراکتور پیوسته بود باید به پرسپولیس بازگردد به همین دلیل گفت و گویی با بازیکن پرسپولیس داشتیم تاازآخرین وضعیت این بازیکن و برنامه هایش آگاه شویم.

*با باشگاه پرسپولیس صحبتی کردی و قرار شده که در این تیم بمانی یا از تیم باز هم جدا شوی ؟

هنوز چیزی مشخص نیست چون صحبتی با باشگاه پرسپولیس و مسولان این باشگاه انجام نداده ام با این وجود هر تصمیمی که باشگاه بگیرد من تابع آن هستم و باید طبق آن عمل کنم اما خوشحالم با شرایط خوب و خاطره ای خوب از تراکتور تیم قبلای ام که به شکل قرضی در آن بازی می کردم جدا شدم به همین دلیل حس خوبی از بازی در این تیم پر هوادار داشتم.

*عملکردت در تیم تراکتور را مثبت ارزیابی می کنی یا نگاه دیگری نسبت به این موضوع داری؟

6 گل در طول فصل برای تراکتور به ثمر رساندم و چند پاس گل هم برای همبازیانم فراهم ساختم که با این وجود فکر می کنم چون وقتی به تعداد بازیهایم و دقایق بازیم دقت می کنم که در همه بازیها خیلی بازی به من نرسید فکر می کنم با این وجود عملکرد خوبی داشتم و برای تیمم مفید واقع شدم .

*هواداران تراکتور رابطه خوبی با تو داشتند ؟

هواداران تراکتور به من احترام می گذاشتند و رابطه خوبی با من داشتند .تراکتور هم مانند پرسپولیس تیم پر طرفداری بود از این رو از بازی در آن تیم حس خوبی داشتم و با شوری که هواداران این تیم به بازیکن و تیم محبوبشان می دادند بازیکن انرژی مضاعفی پیدا می کرد به همین دلیل حس خوبی دراین تیم داشتم .

*اوسمار هنور به باشگاه پرسپولیس جواب نداده با این وجود فکر می کنی ایشان اگر بمانند تو را بخواهند ؟

من پیشنهاد جدید دارم اما به هرحال این پیشنهادها باید به باشگاه پرسپولیس داده شود تا باشگاه در مورد من تصمیم بگیرندکه باید در این بمانم یا به یکی از تیمهای خواهانم بروم .

*خودت در رابطه با این نکته که اوسمار تو را می خواهد یا روی تو نظری ندارد چیزی شنیده ای ؟

چیزی در این رابطه نشنیده ام که اوسمار مرا می خواهد یا نمی خواهد اما به هر حال بعد از حضورم در باشگاه و صحبت با مسولان باشگاه تکلیفم حتما مشخص خواهد شد چون به هر حال پای هر موضوعی که در میان باشد باشگاه پرسپولیس باید تصمیم نهایی را در خصوص من بگیردو من در خدمت پرسپولیس هستم چون یکسال دیگر از قرار دادم با باشگاه باقبی مانده است .

*در رابطه با قهرمانی پرسپولیس چه صحبتی داری؟

به هر حال پرسپولیس خیلی خوب لیگ را تمام کرد و حتما استحقاق قهرمانی را داشته که به این مهم رسیده است .خودم طعم قهرمانی در لیگ را با پرسپولیس چشیده ام و خوب می دانم یکی از بهترین شرایط و حس ممکن برای پرسپولیس کسب قهرمانی است و شیرین تر از آن شاید برای یک تیم و بازیکن وجود نداشته باشد


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران