فوتبال جهان

8347
خشم سرمربی انگلیس از عملکرد ضعیف سه‌شیرها

خشم سرمربی انگلیس از عملکرد ضعیف سه‌شیرها

تیم ملی انگلیس در آخرین مسابقه پیش از جام ملت‌های اروپا مقابل ایسلند شکست خورد.

به گزارش ایران ورزشی، روز جمعه تیم ملی فوتبال انگلیس در ورزشگاه ومبلی لندن به مصاف ایسلند رفت و با یک گل از این تیم شکست خورد.

عملکرد ضعیف انگلیس در این مسابقه درست یک هفته پیش از آغاز رقابت‌های جام ملت‌های اروپا، با انتقادات زیادی در فضای رسانه‌ای فوتبال این کشور همراه شد و انگلیسی‌ها، گرت ساوتگیت را مقصر اصلی این نمایش ضعیف می‌دانند. سرمربی تیم ملی انگلیس، خود نیز از عملکرد تیمش برابر ایسلند رضایت نداشت و با انتقاد از بازیکنان خود گفت: «مشخصا ما عملکرد ناامیدکننده و شلخته‌ای داشتیم و شخصیت لازم را نشان ندادیم اما فکر می‌کنم این برای ما پیش از یک رقابت بین‌المللی خوب است.»

ساوتگیت درباره وضعیت دفاعی تیم ملی انگلیس افزود: «فکر می‌کنم ما باید بدون توپ بهتر عمل کنیم و دلایل مختلفی برای این عملکرد وجود دارد. در دو بازی قبلی ما ترکیب کامل خود را در اختیار نداشتیم و فرصت این را داشتیم تا درباره تعادل ترکیب خود یاد بگیریم. من در بازی‌های قبل از تورنمنت زیادی شرکت داشته‌ام و می‌دانم که بازیکنان چشمشان به شروع مسابقات است. البته که هیچ بهانه‌ای برای این نتیجه وجود ندارد.» انگلیس در مرحله گروهی جام ملت‌های اروپا با تیم‌های دانمارک، صربستان و اسلوونی هم‌گروه است و در اولین بازی خود روز یکشنبه هفته آینده به مصاف صربستان خواهد رفت.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال جهان