منهای فوتبال

837
پاکدل: کسی فکر نمی‌کرد بانوان ایرانی در مسابقات جهانی حضور پیدا کنند

پاکدل: کسی فکر نمی‌کرد بانوان ایرانی در مسابقات جهانی حضور پیدا کنند

رئیس فدراسیون هندبال گفت: رقابت‌های جهانی یک عرصه بزرگ است و همانطور که گفتم کار بزرگی انجام شد تا دختران ما برای دومین بار در رقابت‌های جهانی شرکت کنند.

به گزارش ایران ورزشی؛ علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال امروز سه‌شنبه در حاشیه مجمع سالیانه کمیته ملی المپیک اظهار داشت: علیرضا دبیر یک بحثی را مطرح کرد که این طرح برای فدراسیون فرستاده شود و اگر آنها نظری دارند مورد بحث و بررسی قرار گیرد. یک سری مسائل دیگر نیز مطرح شد دال بر اینکه کمیسیون اخلاقی وظایفی که IOC به آن محول کرده است را انجام دهد. محمود خسروی‌وفا رییس کمیته ملی المپیک نیز دستور داد که این موضوع بررسی مجدد شود و اگر نیاز بود در مجامع بعدی مورد بحث و بررسی قرار گیرد. فروتن نماینده سازمان بازرسی نیز بعد از بحث و بررسی همان بند خاص و ارائه توضیحات جلسه را ترک کرد و بعید می‌دانم قهر کرده باشد.

رئیس فدراسیون هندبال در مورد حضور تیم‌ملی بانوان در رقابت‌های جام‌جهانی گفت: رقابت‌های جهانی یک عرصه بزرگ است و همانطور که گفتم کار بزرگی انجام شد تا دختران ما برای دومین بار در رقابت‌های جهانی شرکت کنند. شاید در یک دهه گذشته کسی فکر نمی‌کرد آن‌ها در مسابقات جهانی حاضر شوند و بازی کنند. چیزی که مشهود است بحث ارتقا فنی ماست که ما نیز از همان ابتدا به دنبال این موضوع بودیم. این تیم نیز تا حدودی جوان شده و در دو بازی اول عملکرد خوبی داشتند هر چند خود من از بازی سوم تیم راضی نیستم. انشاالله اگر از این تیم حمایت شود، نتایج بهتری خواهد گرفت.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال