فوتبال ایران

8405
تیکدری :پیشنهادپرسپولیس؟دوست دارم چالش جدیدی را در تیمی بزرگ تجربه کنم

با خطیر تمام کرده بودم،گفت به زودی در تهران می‌بینمت

تیکدری :پیشنهادپرسپولیس؟دوست دارم چالش جدیدی را در تیمی بزرگ تجربه کنم

دنبال شگفتی سازی مقابل سپاهان و قهرمانی هستیم

یکی از بازیکنان جدید مد نظر باشگاه پرسپولیس صراحتا اعلام می کند که قرار دادش با تیم گل گهر چند روز دیگر به اتمام می رسد و خودش هم دوست دارد به تیم بزرگ برود تا به شهرت بیشتر رسیده و شانس حضور در تیم ملی را هماره پیدا کند.

ناصر قراگزلو/مهدی تیکدری بازیکن گل کهرسیرجان یکی از بازیکنانی است که به شکل جدی مد نطر تیم پرسپولیس قرار گرفته و برای تقویت این تیم برای حضور در آسیا ،پرسپولیس به نظر برروی جذب این مدافع راست و چند بازیکن دیگر به شکل جدی چشم دارد،از این رو مصاحبه ای با این بازیکن داشتیم تا از آخرین شرایطش آگاه شویم .

*از قرار دادت با تیم گل گهر چیزی باقی مانده است ؟

من 6-5 روز دیگر با تیم گل گهر قرار داد دارم و به زودی قرار دادم به اتمام می رسد اما چیزی که مهم است به این نکته باز می گردد که من باید به همراه تیمم در مسابقه حذفی حضور داشته باشم به همین دلیل  فعلا همه تمرکزم برروی بازی با تیم سپاهان معطوف شده است .
*واقعا فکر می کنی قدرت پیروزی مقابل تیم سپاهان که تیم قوی تری نسبت به تیمتان است  را داشته باشید ؟

تیم ما نوساناتی داشته همان گونه که تیم سپاهان هم نوسانانی داشته است اما ما اصلا برای نتیجه گیری نا امید نیستیم و در نظر داریم در بازی که برای ما حکم مرگ و زندگی را دارد  به بهترین شکل ممکن نتیجه بگیریم از طرفی جام حذفی ،جام شگفتی هاست به همین دلیل ما اصلا برروی نتیجه گیری در مقابل سپاهان و قهرمانی در این جام ناامید نیستیم چون در این جام با دو برد دیگر می توانیم قهرمان شویم و به آسیا برویم به همین دلیل اصلا نمی خواهیم این شانس بزرگ را از دست بدهیم  وواقعا به شکل جدی به قهرمانی در جام شگفتی ها فکر می کنیم .

*اما بازی مقابل  سپاهان آن هم بازی در اصفهان و مقابل هواداران این تیم  را بدشانسی نمی دانی ؟

قرعه ما سخت است و در بازیهای قبلی قرعه مان بهتر بود اما به هر حال ما می دانیم که در بازی جام حذفی محکوم به برد هستیم و  تیم سپاهان تشنه جام است چون در لیگ نتوانسته سهمیه حضور در آسیا را کسب کنداما ما هم خوب ارزش این جام و قهرمانی در ان را می دانیم و به هیچ وجه نمی خواهیم این جام را از دست بدهیم .

*سپاهان چند بازیکن خوب خودش را همراه نداردبه نظرت چقدر این مساله برروئ تیمتان و عملکردش تاثیر گذار خواهد بود ؟

حتما غیبت احمد زاده و رامین و رضا اسدی در بازی سپاهان تاثیر گذار است و انها را ضعیفتر می سازد اما ما خیلی انگیزه داریم که ناکامی لیگ مان را با قهرمانی درجام حذفی جبران کنیم .

*دقیقا پست اصلی بازیت چه منططقه ای است ؟

من در مس کرمان در پست مهاجم و وینگر بازی می کردم .در تیم تراکتور با مربیگری دنیزلی هم ایشان از من در پست دفاع راست استفاده کردند وبه شکل کلی بازیکنی هستم که توانایی بازی در چند پست را دارم و چند پسته هستم .

*صحبت حضورت در پرسپولیس مطرح شده واقعا دوست داری که به این تیم بروی ؟

من از این موضوع خبرندارم اما در حال حاضر 27 ساله هستم و حقیقتا دوست دارم که یک چالش بزرگ را در این سن و سال تجربه کرده و در یک تیم بزرگ بازی کنم تا بازیم بیشتر به چشم بیاید و بیشتر پیشرفت کرده و به شهرت برسم و از همه مهمتر  برای حضور در تیم ملی یا بازی در آسیا هم شانس بیشتری پیدا کنم.

*تو با استقلال هم در ابتدای فصل به توافق رسیده بودی چه اتفاقی افتاد که به این تیم نرفتی ؟

بله من با استقلال تمام کرده بودم و حتی آقای خطیر به من گفت به زودی در تهران می بینمت اما از آنجا که با گل گهرقرار داد داشتم  باشگاهم  مخالفت کرد من  نتوانستم به این تیم بروم .

*از بچگی تعلق خاطر خاصی به یکی از دو.رنگ قرمز و آبی داشتی ؟

بالاخره هر بازیکنی ممکن است در دوران کودکی و نوجوانی اش تعلق خاطر خاصی به یکی از دو رنگی که گفتید  داشته باشد اما به هر حال دنیای حرفه ای متفاوت است چه بسا دیدیم مهرداد محمدی که لیدر پرسپولیس بود به تیم استقلال پیوست به همین دلیل الان برای من مهم است که بدانم قرار است لباس چه تیمی را بپوشم و با چه بدنی و چه شرایط روحی قرار است در خدمت تیم جدیدم قرار بگیرم .

*ظاهرا تو در لیست اوسمار بودی به همین دلیل اگر ایشان نیاید تکلیف احتمالی ات با پرسپولیس چه می شود ؟

لیگ تازه تمام شده و هنوز خیلی از تیمها و بازیکنتان تکلیف شان مشخص نشده است از این رو باید دیدمربی جدید احتمالی که می شود چه مسائلی ممکن است در آینده اتفاق بیفتد.

*در ایران الگوی تو چه بازیکنی است ؟

در ایران الگوی خاصی ندارم اما قبلا دنی آلوز الگوی من بود اما مدتی است واقعا از بازی کارواخال لذت می برم مدافع راستی که عالی بازی می کند و با بازیهای درخشانس نشان داد که سن فقط یک عدد است و در موفقیت یک بازیکن فاکتور تعیین کننده ای نیست .


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران