مصاحبه

8410
جهانی :مقابل چادرملو باید برنده شویم تا شاید بمانیم

بازی آخرمان برای ما حکم مرگ و زندگی را دارد

جهانی :مقابل چادرملو باید برنده شویم تا شاید بمانیم

بازیکن با تجربه تیم دریای بابل که تیمش در معرض سقوط قرار دارد از اهمیت زیاد بازی آخر تیمشان مقابل تیم چادرملو برای بقا صحبت می کند .

ناصر قراگزلو /میلاد جهانی بازیکن باسابقه فوتبال کشورمان که سابقه بازی در چند تیم لیگ برتری را هم در کارنامه بازیگری اش دارد در این فصل به تیم دریای بابل پیوسته تیمی که شرایط خوبی در لیگ یک ندارد  و در معرض سقوط به یک رده پایین تر قرار دارد .

جهانی در رابطه با آخرین وضعیت تیم جدیدش  گفت :من در نیم فصل اول  درتیم فعلی ام نبودم ودر نیم فصل دومم به تیم دسته اولی دریای بابل پیوستم تیمی که شرایط خوبی نداردبه همین دلیل بازی آخر برای تیم ما حکم مرگ و زندگی را دارد و باید در آن  بازی به هر شکل ممکن سه امتیاز را بگیریم تا امیدوار به بقا باشیم .

بازیکن با تجربه دریای بابل در رابطه با بازی شان مقابل تیم چادرملو و اهمیت فوق العاده اش تاکید کرد :بازی با چادرملویی که مدعی صعود به لیگ برتر است بازی خیلی  دشواری محسوب می شود اما  باید هر طور شده در این بازی برنده شویم و در انتظار نتیجه بازی داماش مقابل سایپا بمانیم تا ان شاالله با برد سایپا ما شرایط مان برای ماندن بهتر شده  وباز هم به عنوان نماینده بابل در لیگ یک باقی بمانیم .البته بقای ما  منوط به آن است که  جدا از برد خودمان همه اتفاقات به سود تیم خودمان رقم بخورد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های مصاحبه