منهای فوتبال

846
حدادی: هنوز تصمیم قطعی برای حضور در انتخابات نگرفته‌ام

حدادی: هنوز تصمیم قطعی برای حضور در انتخابات نگرفته‌ام

پرتابگر المپیکی ایران گفت: هنوز به جمع‌بندی کامل برای ثبت نام در انتخابات نرسیدم اما هر قدمی بتوانم برای دوومیدانی برمی‌دارم.

به گزارش ایران ورزشی؛ احسان حدادی روز سه‌شنبه در حاشیه مجمع سالانه کمیته ملی المپیک، اظهار داشت: افشین داوری سرپرست فدراسیون دوومیدانی هفته گذشته جای خود را به مهدی مبینی داد که در دوران ورزش، قهرمان ماده پرش با نیزه بود. قرار بود مسابقات داخل سالن آسیا را در تهران برگزار کنیم و امیدوارم این رقابت‌ها خوب و تماشایی برپا شود.

وی افزود: قطعا تا مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا انتخاب اعضای مجدد کمیسیون‌ها انجام می‌شود. خیلی از اعضای قبلی آن در چارچوب برای به دست آوردن رای از کمیسیون‌های ورزشی نبودند و امیدوارم این موضوع حل شود.

پرتابگر المپیکی ایران عنوان کرد: درباره انتخابات فدراسیون دوومیدانی هر فردی که می‌آید برنامه ای برای آن دارد. دوومیدانی رشته گسترده‌ای است و متاسفانه در ۱۰۰ سال گذشته که این رشته وارد ایران شد، تنها توانستیم یک مدال در المپیک کسب کنیم. پتانسیل این رشته خیلی بالاست و ۱۴۴ مدال در آن توزیع می‌شود و همواره در حرف ما گفتیم که می‌توانیم هفت مدال بدست می‌آوریم و در بازی‌های آسیایی دیدیم که تنها به دو مدال رسیدیم و امیدوارم هر کسی می‌آید بتواند اتفاقات خوبی رقم بزند.

وی گفت: هنوز به جمع‌بندی کامل برای ثبت نام در انتخابات نرسیدم اما هر قدمی بتوانم برای دوومیدانی برمی‌دارم. قطعا دوست دارم به رشته خودم کمک کنم و جایگاه و مدالی که به دست آوردم صرفا در دوومیدانی است و وظیفه اجتماعی من این است در دوومیدانی خدمت کنم اما اگر ثبت نام‌ها شروع شد تا آن موقع به جمع بندی برسیم.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال