ورزش جهان

8460
بوستون در آستانه قهرمانی NBA

بوستون در آستانه قهرمانی NBA

تیم بوستون در دومین مسابقه از فینال لیگ حرفه‌ای بسکتبال آمریکا به پیروزی رسید.

به گزارش ایران ورزشی، ساعت ۳:۳۰ بامداد دوشنبه به وقت تهران، تیم های بوستون سلتیکس و دالاس موریکس بازی دوم فینال NBA را در تی دی گاردنِ شهر بوستون برگزار کردند.

تیم بوستون سلتیکس موفق شد در این بازی هم حریف خود تیم دالاس موریکس را شکست داده و سری را دو بر صفر پیش بیفتد. کوارترهای دوم و سوم این دیدار به ترتیب با نتایج ۲۹-۲۳ و ۲۹-۲۳ به سود بوستون پایان یافت تا با وجود پیروزی ۲۵-۲۸ و ۲۲-۲۴ دالاس موریکس در کوارترهای اول و چهارم، این تیم بوستون باشد که در مجموع ۱۰۵ - ۹۸ به پیروزی دست پیدا می‌کند.

بوستون که بازی نخست فینال را هم با نتیجه قاطع ۱۰۷ - ۸۹ با برد پشت سر گذاشته بود، با این پیروزی سری را دو بر صفر پیش افتاد و اگر دو برد دیگر در سری فینال کسب کند، هجدهمین قهرمانی خود در تاریخ NBA را جشن خواهد گرفت.

دو بازی آینده دو تیم به میزبانی تیم دالاس موریکس برگزار خواهد شد. سری فینال NBA به صورت ۴ برد از ۷ بازی برگزار می‌شود و هر تیمی که چهار بار حریف خود را شکست دهد، عنوان قهرمانی را به دست می‌آورد. 

دو تیم بسکتبال بوستون سلتیکس و لس‌آنجلس لیکرز، هر کدام با ۱۷ عنوان قهرمانی در لیگ NBA، پر افتخارترین تیم‌های تاریخ این مسابقات هستند. بوستون اکنون این شانس را دارد که با کسب هجدهمین عنوان قهرمانی، پر افتخارترین تیم این رقابت‌ها شود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های ورزش جهان