ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

8512
علیدوستی :جنگ سرگروهی را از ازبکستان می‌بریم

نگران تغییر نسل نباشیم،این پروسه باید منطقی و برنامه‌ریزی شده انجام شود

علیدوستی :جنگ سرگروهی را از ازبکستان می‌بریم

اورونوف و ماشاریبوف با دفاع متراکم و منسجم ما مهار می شوند

بازیکن اسبق تیم ملی کشورمان معتقد است پروسه جوان سازی و تغییر نسل در فوتبال ما باید با شیب ملایم انجام شود و برای تغییر نسل نباید نگران بازیکنانمان باشیم .

حمید عیلدوستی مهاجم اسبق تیم ملی در خصوص بازی حساس تیم ملی کشورمان برای جنگ سرگروهی مقابل ازبکستان و بسیاری دیگر از موارد دیگر در خصوص تیم ملی نقطه نظرات خودش را با ما مظرح ساخت .

*در رابطه با بازی مان مقابل هنگ کنگ و شرایط فنی دیدارمان مقابل این تیم چه ارزیابی دارید؟

به هر حال با توجه به شرایطی که وجود داشت ما تغییراتی در تیم ملی مان داشتیم به همین دلیل  با ترکیب متفاوت تر به میدان رفتیم از این رو در خط دفاعی مان هم تغییرات و تزلزل هایی وجود داشت هر چند ما نباید در موردهنگ کنگ این مساله را از نظرمان دور سازیم که به هر حال وقتی بحث بازی با چنین تیمی پیش می آید همه بر این باورند که تیم ملی ایران برنده بازی خواهدبود تفکری که احتمال برد تیم ما را افزایش می دهد در حالی که ما قبل از بازی مقابل این تیم هم بازی دوستانه ای نداشتیم و به هرحال تیم ما با شرایط خاصی به مصاف تیم هنگ کنگ رفت .

*در خصوص بازی حساس مان مقابل ازبکستان که جنگ سرگروهی برای صعود به جام جهانی  محسوب می شود چه نقدی دارید؟

ازبکستان تیم خوبی است اما باز هم حریف تیم ما نمی شود و تیم ما با بازیکنانی که دارد حتما در ورزشگاه آزادی، تیم ازبکستان را شکست داده و از سد این تیم می گذرد و برنده جنگ سرگروهی خواهد شد .

*فکر می کنید خط دفاعی ما از پس مهار اورونوف و ماشاریبوف برمی آیید ؟

قطعا حضور بازیکنانی مانند ماشاریبوف و اورونوف موجب خواهد شد که خط دفاعی تیم ما منسجم تر و متراکم تر بازی کنند و فرصت گل چندانی به تیم حریف خصوصا بازیکنان شاخص اش که شناخت کاملی از انها داریم داده نشود از همین رو مشکلی که شاید ما مقابل هنگ کنگ به دلیل دستکم گرفتن و شاید غیبت بعضی از بازیکنانمان داشتیم در بازی مقابل ازبکستان تکرار نخواهد شد و تیم ما قطعا به جام جهانی با توجه به افزایش سهمیه و شرایط بهتری که نسبت به سایر تیمها داریم صعود خواهیم کرد .

*نسل خوبی از لژیونرها داریم که به سن بالایی رسیده اند تغییر نسل با شیب ملایم تیم ملی ما را دچار مشکل نخواهد ساخت ؟

بازیکنان خوبی داشتیم و حالا هم استعدادهای خوبی در کشورمان وجود دارند به همین دلیل حتما شکل منطقی قضییه هم جوان سازی تیم ملی با  شیب ملایم است چون اگر این پروسه با شیب تندی انجام شود ممکن است تیم ملی با مشکلاتی مواجه شود از این رو حتما با توجه به استعدادهای خوبی که داریم قادر هستیم با برنامه ریزی خوب این نسل را کم کم آماده حضور در میادین ملی سازیم به شرط اینکه با بازی های خوب و برنامه ریزی درست این پروسه درست و برنامه ریزی شده پیش برود .


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران