فوتبال جهان

8517
شیر غران با یال و کوپال

رکورد گینس باید این موها را ثبت کند ‏

شیر غران با یال و کوپال

موهای شیپیو آنقدر بلند است که او مجبور ‏است در چند مرحله آنها را با بند به هم گره بزند تا مانع دویدنش ‏نشوند.

به گزارش ایران ورزشی، این روزها در قاره امریکا یک فوتبالیست ناشناخته تیتر یک رسانه‌های ورزشی است.

آئه‌دان شیپیو مهاجم تیم ملی آنگیلا که صاحب بلندترین موها در دنیای فوتبال است.

البته شیپیو سه سال پیش هم در رقابت‌های انتخابی کونکاکاف با موهای بسیار بلندش مورد توجه قرار گرفته بود اما دوباره با همین هیبت عجیب وارد زمین چمن شده و توجه همه را به خود مشغول کرده است. او بدون اینکه نیاز به بررسی کتاب‌های رکورد گینس باشد، رکورددار بلندترین موها در تاریخ فوتبال است. بازیکنی که وقتی هر بار در زمین‌های فوتبال به میدان می‌رود، طوفانی در شبکه‌های اجتماعی به پا می‌شود.

موهای شیپیو آنقدر بلند است که او مجبور است در چند مرحله آنها را با بند به هم گره بزند تا مانع دویدنش نشوند. شیپیو موهایش را با کش به کمر خود می‌بندد و به همین خاطر است که داور به او اجازه می‌دهد در زمین حضور داشته باشد، چون در صورتی که موهای بلند شیپیو به کمرش بسته نشده باشد، با یک چرخش سر می‌تواند هر حریفی را از پا در بیاورد. حتی نمی‌توان شماره پیراهن او را خواند چرا که موهای بافته شده شماره را کاملاً پوشانده است.

با این حال این موهای بلند در جریان مسابقه با سورینام اصلاً مانع بازی این فوتبالیست 33 ساله که در باشگاه رورینگ لاینز اف‌ سی، از باشگاه‌های لیگ آنگیلا، بازی می‌کند، نشد. باشگاهی که نامش با ظاهر شیپیو همخوانی دارد: «شیرهای غران».
شیپیو در بازی با سورینام موفق شد از حریف پنالتی بگیرد اما هم‌تیمی‌های او این توپ را گل نکردند تا آنگیلا بازی را 4-0 ببازد. او با موهای بلندش سه‌شنبه آینده بار دیگر مقابل پورتوریکو به میدان می‌رود و حالا رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی از قبل منتظرند تا تصاویر متعددی از این فوتبالیست عجیب و غریب در دیدار آنگیلا مخابره کنند.
 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال جهان