فوتبال جهان

8522
بلینگام تب یورو را به اردوی انگلیس آورد

بلینگام تب یورو را به اردوی انگلیس آورد

ستاره انگلیسی رئال مادرید آماده درخشش در رقابت های یورو است.

به گزراش ایران ورزشی، پس از اینکه جود بلینگام به رئال مادرید برای کسب پانزدهمین قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرد، به او مرخصی داده شد.

البته این هافبک جوان، همراهی سه شیرها در پیروزی 3-0 مقابل بوسنی و هرزگووین و شکست 1-0 مقابل ایسلند را از دست داد اما روز یکشنبه یک بار دیگر در اردوی تمرینی انگلیس، سنت جورج پارک، دیده شد. با این حال، بلینگام در توئیتی با یک پرچم انگلیس نوشت: «تب یورو»

پس از یک فصل درخشان برای رئال مادرید که در آن در تمامی رقابت‌ها 23 گل به ثمر رساند و 13 پاس گل داد، انتظارات زیادی از او برای درخشش در یورو با پیراهن انگلیس وجود دارد. با این حال، گرت ساوت‌گیت، سرمربی انگلیس نمی‌خواهد فشار مضاعفی روی شماره 10 تیم خود بگذارد.

ساوت‌گیت به خبرنگاران گفت: «مطمئن هستم او قادر به تحمل فشار است اما ما همه چیز تمرکزمان را روی جود قرار نمی‌دهیم. ما بازیکنان خوب زیادی داریم و این یک کار جمعی برای تلاش برای قهرمانی در این تورنمنت است. او یک بازیکن با ذهنیتی فوق‌العاده است و تأثیر زیادی روی کل گروه خواهد گذاشت.»

بلینگام که پس از انتقال از دورتموند در تابستان گذشته، به عنوان بهترین بازیکن سال لالیگا نیز انتخاب شد، به احتمال زیاد در دیدار افتتاحیه یورو انگلیس مقابل صربستان در تاریخ 16 ژوئن در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال جهان