منهای فوتبال

8577
پیام تبریک وزارت ورزش برای  مدال دختران والیبال ایران

پیام تبریک وزارت ورزش برای مدال دختران والیبال ایران

وزارت ورزش و جوانان ایران در پیامی قهرمانی تیم ملی والیبال زیر ۱۸ سال دختر ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیای مرکزی و نخستین مدال طلای تاریخ والیبال دختران ایران را تبریک گفت.

به گزارش ایران ورزشی به نقل از سایت فدراسیون والیبال، رقابت‌های والیبال زیر 18 سال منطقه آسیای مرکزی (کاوا) بعداز 6 روز  با قهرمانی تیم دختران ایران  و نائب قهرمانی تیم پسران  در تاشکند پایتخت ازبکستان به پایان رسید.  

وزارت ورزش و جوانان ایران در پیامی قهرمانی تیم ملی والیبال زیر ۱۸ سال دختر ایران را در رقابت‌های قهرمانی آسیای مرکزی و کسب نخستین مدال طلای تاریخ والیبال دختران ایران را تبریک گفت که متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

رویداد رقابتی والیبال زیر ۱۸ سال دختر منطقه آسیای مرکزی (کاوا) به عرصه‌ای جدید برای بروز توانمندی ورزش بانوان ایران تبدیل شد که با عزت، عفت و اقتدار، مقام قهرمانی به عنوان نخستین مدال بین‌المللی دختران ایران در تاریخ والیبال به ارمغان آمد.

با ابراز خرسندی از این موفقیت ارزنده و امیدبخش، به ملی‌پوشان و کادر فنی و سرپرستی همچنین مسئولان فدراسیون والیبال و مخاطبان گسترده‌ی این رشته‌ی مهیج تبریک می‌گوییم و امیدواریم والیبال دختران ایران همچنان مسیر رشد و‌ تعالی را برای تحقق اهداف بزرگ‌تر و افتخارات بیشتر، ادامه دهند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال