پریسا غفاری

پریسا غفاری

مصاحبه

8655
هاشمی: بازیکنان ایرانی ما در سطح خارجی‌ها بازی می‌کنند

صعود شهرداری گرگان به نیمه نهایی جام باشگاههای آسیا

هاشمی: بازیکنان ایرانی ما در سطح خارجی‌ها بازی می‌کنند

سرمربی و بازیکن تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نشست خبری بعد از بازی مقابل هیروشیما بر توانمندی بازیکنان ایرانی تاکید کردند.

به گزارش ایران ورزشی؛سرمربی و بازیکن تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نشست خبری بعد از بازی مقابل هیروشیما بر توانمندی بازیکنان ایرانی تاکید کردند.

به گزارش ایران ورزشی؛ تیم بسکتبال شهرداری گرگان با پیروزی ۹۴ بر ۸۱ مقابل هیروشیمای ژاپن به نیمه نهایی جام باشگاه‌های آسیا در دوبی صعود کرد.

مصطفی هاشمی سرمربی گرگان در نشست خبری بعد از بازی از انضباطی تیم حریف تمجید کرده و درباره باخت دیروز و پیروزی امروز گفت: «دیروز همه ما سورپرایز شدیم. بازیکنان و من اشتباه می‌کردیم. به ناامیدی و عدم اعتماد به نفسی رسیده بودیم که برای بیرون آمدن باید بازی تمام می‌شد. امروز هر اتفاقی افتاد، به خاطر بازیکنانم و تعصب آنها بود.»

او با اشاره به تاثیر سینا واحدی در بازی امروز گفت: «بازیکنان ایرانی من در همان سطح بازیکنان خارجی بازی می‌کنند و این افتخاری برای بسکتبال ایران است.»

 حس خوبی بعد از بازی دیروز نداشتم

هاشمی اتفاقات میان دو بازی را مرور کرده و توضیح داد: «واقعیتش این است که کمتر از ۲۴ ساعت وقت داشتیم، چون بازی دیروز ما ساعت ۸:۳۰ تمام شد و امروز ۳:۳۰ بازی داشتیم. ۱۶-۱۷ ساعت برای من چه طوفانی بود. ذهنم درگیر بود و حس خوبی نداشتم. وقتی می‌خواهید به موفقیت برسید، اول باید ذهن شما آماده باشد و بعد مسائل فنی است. تنها چیزی که به من در بازی امروز آرامش می‌داد، وجود این بازیکنان بود که یک فصل تمام با تعهد بازی کرده بودند.»

سرمربی گرگان افزود: «هر چند ارتباط ما هم از دیروز با بازیکنان خیلی خوب نبود؛ ولی این ذات ورزش است. فکر می‌کنم همانطور که من به بازیکنان خود اعتماد و ایمان دارم، آنها هم از خطاهای من می‌گذرند. این اتفاقات افتاد که ما امروز به عنوان صدرنشین صعود کردیم. خوشحالی ما هم تا به هتل برسیم، تمام می‌شود و باید برای بازی نیمه نهایی تمرکز داشته باشیم.»

 

واحدی: همه فکر می‌کردند که اوت می‌شویم

سینا واحدی هم که امروز با ۲۳ امتیاز یکی از موثرترین بازیکنان گرگان بود، در نشست خبری بعد از بازی گفت: «خدا را شکر می‌کنم که بچه‌ها سالم از بازی بیرون آمدند. از همه تشکر می‌کنم که با تمام وجود بازی کردند. همه فکر می‌کردند که ما با این باخت از مسابقات اوت می‌شویم؛ ولی نشان دادیم که بازیکنان ایرانی چقدر توانا هستند. نه تنها بازی را بردیم، بلکه اختلاف ایجاد کردیم تا صدرنشین گروه خود شویم. از این بابت خوشحالم.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های مصاحبه