منهای فوتبال

867
پشت خط زن ایرانی امتیازآورترین بازیکن لیگ والیبال ترکیه

پشت خط زن ایرانی امتیازآورترین بازیکن لیگ والیبال ترکیه

بردیا ستاره ای که همچنان می درخشد

بردیا سعادت پشت خط زن ملی پوش ایران با ۲۰۰ امتیاز برای آلانیا اسپور، غولهای دنیای شاغل در لیگ والیبال ترکیه را در امتیازاوری جا گذاشت.

به گزارش ایران ورزشی ، بردیا سعادت بازیکن ایرانی تیم والیبال آلانیا اسپور، با ۲۰۰ امتیازی  که از بازی در 39 ست گرفته، ماشین امتیازآوری لیگ ترکیه  شده است.

سعادت با لباس شماره ۶ تیمش بازی می کند، هر ست  ۵.۱۳ امتیاز گرفته و یکی از بازیکنان کلیدی  تیمش است که با امتیازاتش ورق را به سود آلانیا برگردانده است. او با درخشش این روزها حتی عبدالعزیز نیمیر هلندی و گروزر آلمانی را هم در جدول امتیازاورترین جا گذاشته و از بالا به رقبایش نگاه می کند.سعادت در لیگ ترکیه با  ۱۹ امتیاز سرویس برای تیمش به دست آورده،  نفر چهارم بهترین سرویس زنان لیگ ترکیه است.

 گروزر آلمانی با ۱۹۵ امتیاز بعداز سعادت نفر دوم بهترین امتیازآوران لیگ ترکیه است و جدی ترین تعقیب کننده جدی او،نیمیر عبدالعزیز، ستاره والیبال هلند که  برای  هالک بانک بازی می‌کند با  ۱۸۵ امتیاز نفر پنجم بهترین امتیازآور ان است.ستاره والیبال هلند تا کنون برای تیمش در ۳۰ ست به زمین رفته و هر ست  ۶.۱۷ امتیاز گرفته است. 

تیم والیبال هالک بانک مدعی اصلی قهرمانی با ۱۰ پیروزی ۲۹ امتیازی است و در صدر قرار دارد. تیم والیبال فنرباغچه  با ۱۰ پیروزی و ۲۸ امتیاز دوم و آلانیا اسپور با حضور ستاره والیبال ایران با ۸ پیروزی و ۲۱ امتیاز در رده پنجم لیگ ترکیه ایستاده است.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال