فوتبال جهان

8691
غیبت میثاقی در ویژه‌برنامه یورو 2024

غیبت میثاقی در ویژه‌برنامه یورو ۲۰۲۴

مجریان شبکه سه برای اجرای برنامه ویژه یورو ۲۰۲۴ اعلام شدند.

به گزارش خبر ورزشی و به نقل از روابط عمومی شبه سه سیما، ویژه برنامه «یورو ۲۰۲۴» به تهیه کنندگی مهدی هاشمی و با دکور اختصاصی از روز جمعه ۲۵ خرداد همزمان با مسابقه افتتاحیه جام ملت‌های اروپا بین دو تیم آلمان - اسکاتلند، به روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

شبکه سه سیما اعلام کرده است تمامی بازی های این مسابقات بصورت زنده از این شبکه پخش خواهد شد و برخی بازی ها به دلیل همزمانی با یکدیگر، از شبکه ورزش سیما بروی آنتن خواهند رفت. در این ویژه برنامه ترکیبی از گزارشگران جوان و پیشکسوت بصورت همزمان حضور خواهند داشت.

پیمان اسدیان و حمید محمدی اجرای ویژه برنامه «یورو۲۰۲۴» را برعهده خواهند داشت؛ این در حالی است که گفته می‌شد مثل دوره قبل، محمدحسین میثاقی اجرای برنامه ویژه یورو 2024 را عهده‌دار خواهد بود.

 در مرحله گروهی این مسابقات بطور متوسط حدود ۱۲ ساعت از کنداکتور شبکه سه به ویژه برنامه یورو ۲۰۲۴ اختصاص داده خواهد شد، که علاوه بر پخش زنده مسابقات، بخش های تولیدی دیگری نیز درنظر گرفته شده است که شامل معرفی بازیکنان، تیم‌ها، سابقه تیم‌ها در جام و ... خواهد بود.

 تجزیه و تحلیل و بررسی تیم‌ها در دستور کار این برنامه خواهد بود که از کارشناسان زبده داخلی و خارجی به صورت زنده دعوت خواهد شد تا به بحث و بررسی کارشناسی مسابقات برای علاقمندان به فوتبال بپردازند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال جهان