مصاحبه

8781
مجید رحیمی زاده: به آینده هندبال ایران امیدوارم

هندبال ایران باید به مرور پوست‌اندازی را تجربه کند

مجید رحیمی زاده: به آینده هندبال ایران امیدوارم

تیم ملی هندبال کشورمان بعد ازحضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا ؛بحرین، حالا با حضور مجید رحیمی زاده بعد از مدتی اردو و تمرین عازم کشور ترکیه شده تا در شهر آنکارا با تیم ملی هندبال ترکیه ۲ مسابقه تدارکاتی را تجربه کند.

به گزارش ایران ورزشی تیم ملی هندبال ترکیه یکی از تیم‌های حاضردر رقابت‌های قهرمانی اروپا است که تا چندی دیگر با رقبایش در قاره سبز دیدار خواهد کرد و قطعا رقابت آنها با ملی پوشان کشورمان می‌تواند برای ما آغازی ایده‌ال برای بازگشت پرقدرت به دنیای هندبال خصوصا در قاره آسیا باشد. مجید رحیمی زاده، مربی تیم ملی هندبال کشورمان، با تایید این موضوع قبل از اعزام به ترکیه گفت:«بازی تدارکاتی با ترکیه اتفاق خوبی برای ما است.اگرچه تا حدود یکسال آینده مسابقه مهمی نداریم، اما برنامه خود را از حالا شروع کرده و برای کسب موفقیت درآینده با قدرت پیش ببریم. اما در مورد بازی تدارکاتی با ترکیه باید بگم تیم ملی ترکیه تیم خوب و توانمندی است که بازی‌های یورو 2026 را پیش رو دارد و جزو تیم‌های خوب در قاره اروپا به شمار می‌رود. این بازیهای دوستانه نقاط قوت و ضعف ما را مشخص می کند. امیدوارم که بتوانیم به خوبی از این بازی‌ها استفاده کنیم.»

مربی تیم ملی هندبال کشورمان درخصوص دعوت از چند بازیکن جدید به اردوی  تیم ملی برای اعزام به ترکیه معتقد است: «ما از دل لیگ هندبال تصمیم گرفتیم در برخی پست‌ها چند بازیکن جدید به اردو دعوت کنیم تا آنها را هم محک جدی بزنیم. اگر ما در این اردو برای حضور در تورنمنت ترکیه از برخی بازیکنان دعوت نکردیم دلیل این نیست که آنها را نمی‌خواهیم یا از تیم ملی حذف شدند. بلکه دلیل این است تا نفرات جدید و جوانتر را نیز در پست‌هایی که مد نظر داریم در این بازی تدارکاتی محک جدی بزنیم و بتوانیم از آنها برای بازی‌های مهمی که سال آینده پیش رو داریم به نحو مطلوب استفاده کنیم.»

رحیمی زاده با بیان این مطلب که ملی‌پوشان کشورمان سال سخت و پرفشاری را با حضور در انتخابی المپیک و المپیک آسیایی پیش رو داشتند اما اگر بدنبال پیشرفت و حرکت رو به جلو هستیم باید به بازی و تمرین در شرایط سخت و پرفشار عادت کنیم در این خصوص تاکید دارد: «حقیقتا این را به خوبی می‌دانیم و درک می‌کنیم که بچه‌ها سال سخت و پرفشاری با توجه به حضور در بازی‌های انتخابی المپیک، بازی‌های آسیایی و لیگ برتر پشت سرگذاشتند و فشار زیادی را در این مدت تحمل کردند اما این را نباید فراموش کنیم که تحمل شرایط سخت و تمرینات پرفشار است که می‌تواند ما را به موفقیت نزدیک کند. الان رقبای ما در هندبال اروپا و آسیا خارج از اردوهای آماده‌سازی که دارند تقریبا هر 4 روز یکبار مسابقه دارند و یا در تورنمنت‌های مختلف و سنگین شرکت می‌کنند. بنابراین بچه‌ها اگر دنبال موفقیت و پیشرفت هستند باید بتوانند این حجم از تمرینات سنگین و شرایط پرفشار را فارغ از آسیب‌دیدگی و به دور از هرگونه مشکل خاصی تحمل کنند تا به امید خدا موفقیت حاصل شود. »


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های مصاحبه