فوتبال جهان

8794
فیلمبردار محبوب‌ تیم ملی انگلیس

فیلمبردار محبوب‌ تیم ملی انگلیس

یک فیلمبردار انگلیسی به چهره محبوب ستاره‌های تیم ملی این ‏کشور تبدیل شده است. ‏

به گزارش ایران ورزشی، برندان مودینی، فیلمبرداری است که با اتحادیه فوتبال انگلیس کار می‌کند و بسیاری از ویدیوهای تولید شده توسط اتحادیه توسط او فیلمبرداری می‌شود. او این روزها به شکلی جالب به ستاره محبوب ملی‌پوشان انگلیسی تبدیل شده که در کمپ آماده‌سازی برای یورو به سر می‌برند.

هر زمان که خبرنگاران به کمپ تیم ملی انگلیس می‌روند مودینی را درحالیکه دوربین فیلمبرداری به دست دارد در زمین چمن می‌بینند. روزنامه تلگراف در گزارشی توضیح داد که علت علاقه ستاره‌های تیم ملی انگلیس به این ستاره چیست.

برندان مودینی، شباهتی عجیب به بن چیلول دارد و ملی‌پوشان انگلیسی از این موضوع برای شوخی با او استفاده می‌کنند. مودینی هم با این شوخی‌ها می‌پیوندد و در واقع او به بهانه‌ای برای تفریح و شاد شدن جو اردوی تیم ملی انگلیس تبدیل شده است.

ملی‌پوشان انگلیسی برای این فیلمبردار لقبی هم انتخاب کرده‌اند و با توجه به شباهت او به بن چیلول، مودینی را «چیلی» صدا می‌زنند. خبرنگارانی که اردوی سه‌شیرها را پوشش می‌دهند می‌گویند هر بار در زمین تمرین حاضر می‌شوند بازیکنان را می‌بینند که درحال گرم حرف زدن و شوخی با چیلی هستند.

جالب اینجا است که بن چیلول در اردوی انگلیس حضور ندارد و هم‌تیمی‌های او جایش را با گرم گرفتن با مودینی خالی می‌کنند. بن چیلول که تا امروز 21 بازی ملی در کارنامه دارد به دلیل مصدومیت زانو در هفته‌های آخر فصل نتوانست ساوت‌گیت را متقاعد کند که به تیم ملی دعوت شود تا در یورو به میدان برود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال جهان