فوتبال جهان

8857
ناگلزمان: می‌خواهیم در افتتاحیه پیروز شویم

ناگلزمان: می‌خواهیم در افتتاحیه پیروز شویم

سرمربی تیم ملی آلمان در نشست خبری پیش از دیدار اول تیمش شرکت کرد.

به گزارش ایران ورزشی، یولیان ناگلزمان در نشست خبری پیش از اولین بازی مهم خود به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان شرکت کرد.

ناگلزمان در خصوص تقابل با اسکاتلند گفت: «اسکاتلند تیم بسیار خوبی است که چهار پنج بازیکن مهم در ترکیب خود دارد. آنها پیشرفت زیادی در نحوه بازی خود داشته‌اند. ذهنیت آن‌ها قطعا فوق‌العاده است. ما بیشتر از اسکاتلندی‌ها تحت فشار هستیم. ما می‌خواهیم در بازی افتتاحیه پیروز شویم. ما بازیکنان خوبی داریم و در بازی‌های اخیر ذهنیت خود را نشان داده‌ایم.»

سرمربی جوان آلمان در خصوص اوضاع مصدومین تیم توضیح داد: «همه آماده هستند به غیر از پاولوویچ. التهاب لوزه او به قدری جدی است که تا چند روز آینده نمی‌تواند به تمرینات بیاید. ما آماده‌ایم و مشتاقانه منتظر بازی فردا هستیم. زمان آن نیست که درباره بازیکنانی که اینجا نیستند صحبت کنیم. ما امره‌جان را انتخاب کرده‌ایم. الان باید تمرکز کامل ما روی بازی‌ها باشد.»

ناگلزمان درباره بازگشت تونی کروس به ترکیب تیم ملی نیز صحبت کرد: «تونی برای ما مهم است، هر زمان که بخواهید می‌توانید توپ را به او بدهید. او بازیکن مهمی برای همه ماست، به ویژه برای بازیکنان جوان. مدتی طول کشید تا او را متقاعد کنم. او گفت فقط در صورتی برمی‌گردد که احساس کند می‌توانیم با تیم چیزی ببریم. و سپس گفت بله، بیا این کار را انجام دهیم.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال جهان