فوتبال جهان

8860
گوندوغان: مربی به ما کمک‌های زیادی کرده است

گوندوغان: مربی به ما کمک‌های زیادی کرده است

کاپیتان آلمان از آمادگی تیمش برای حضور در افتتاحیه یورو گفت.

به گزارش ایران ورزشی، ایلکای گوندوغان کاپیتان تیم ملی آلمان در نشست خبری پیش از رقابت با اسکاتلند شرکت کرد.

گوندوغان درباره تقابل با اسکاتلند گفت: «انتظار بازی بسیار سختی دارم، بسیاری از بازیکنان آنها را در لیگ برتر می‌شناسم. این تیم باتجربه‌ای است. بازی مقابل آنها دشوار خواهد بود. ما نباید اسکاتلندی‌ها را دست‌کم بگیریم. من برای آنها احترام قائل هستم، اما اگر ما تمام توان خود را بگذاریم بازی خوبی را به نمایش خواهیم گذاشت.»

گوندوغان راجع به بستن بازوبند آلمان در این جام افزود: «این یک افتخار بزرگ است که نه‌تنها تیم را به‌عنوان کاپیتان در زمین رهبری می‌کنم، بلکه با هم‌تیمی‌هایم در کشورم بازی می‌کنم. شما اغلب چنین شانسی را ندارید. من در سال ۲۰۰۶ به‌عنوان یک جوان در بین هواداران حضور داشتم. حضور در این تیم و نماینده مردم آلمان بودن باعث افتخار است.»

گوندوغان درباره عملکرد ضعیف آلمان مقابل یونان و تاثیرات ناگلزمان روی تیم نیز صحبت کرد: «این یک علامت و هشدار برای تیم بود. به ما نشان داد که کدام اشتباهات را نباید مرتکب شویم. بهتر است این اتفاق در یک مسابقه دوستانه رخ دهد تا فردا. نیمه اول پر از اشتباه بود و ما در بهترین حالت خود نبودیم. مربی نقش‌های روشنی برای هر بازیکن تعیین کرده و این به ما کمک زیادی کرده است. ما با تجربیات منفی دوره‌های قبل می‌دانیم که این از آخرین فرصت‌های ماست و باید قهرمانی را به دست بیاوریم.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال جهان