فوتبال جهان

8876
قوانین سخت اسپالتی در تمرینات ایتالیا

قوانین سخت اسپالتی در تمرینات ایتالیا

سرمربی تیم ملی ایتالیا برای حضور بهتر این تیم در یورو ۲۰۲۴، قوانین عجیبی را وضع کرده است.

به گزارش ایران ورزشی، کار ایتالیا در یورو 2024 با رقابت مقابل آلبانی در روز شنبه آغاز می‌شود.

لوچانو اسپالتی، سرمربی ایتالیا و مربی سابق ناپولی، نمی‌خواهد در مسابقات یورو 2024 در آلمان تمرکز بازیکنانش بهم بریزد و مدتی پیش نسبت به ممنوعیت‌هایی که بازیکنانش دارند، هشدار داد. او در اولین روزهایی که هدایت ایتالیا را برعهده گرفته بود، گفت: «از انجام بازی‌های ویدیویی به‌خصوص در طول شب، یا عدم استفاده از کلاه ایمنی در هنگام پیاده‌روی مشترک خودداری کنید. نمی‌خواهم کسی را ببینم که در اطراف کوورچانو با هدفون در گوش مانند یک احمق قدم بزند. استفاده از موبایل در اتاق ماساژ ممنوع است.»

اسپالتی تاکید کرده که همه بازیکنان در آن زمان باید به رختخواب بروند و هیچ بازی ویدیویی وجود ندارد چون باید استراحت کنند. این مربی چند ماه پیش در مصاحبه‌ای با گاتزتا دلو اسپورت گفت: «اکنون آن‌ها پلی‌استیشن را در خانه ترک می‌کنند و دیگر آن‌ها را به وجد نمی‌آورد. بگذارید به دیدن من بیایند و اگر کارهایی که در طول روز به آن‌ها می‌دهم کافی نباشد، بعد از ظهر به آن‌ها تکلیف می‌دهم. چون ما باید کاری که در نظر داریم را انجام دهیم نه اینکه وقت تلف کنیم.»

اصولی که اسپالتی مشخص کرده در جام ملت‌های اروپا امری مسلم تلقی می‌شود چون نیاز دارد که بازیکنان از نظر روحی آماده باشند. این یک فلسفه است که این مربی علاقه دارد ایتالیا با چنین اصولی دوباره یک تیم قدرتمند در فوتبال اروپا باشد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال جهان