فوتبال جهان

8943
ناگلزمان: از قبل این نتیجه را پیش‌بینی می‌کردم!

ناگلزمان: از قبل این نتیجه را پیش‌بینی می‌کردم!

سرمربی جوان تیم ملی آلمان درباره برتری پرگل تیمش در افتتاحیه جام ملت‌های اروپا صحبت کرد.

به گزارش ایران ورزشی، تیم یولیان ناگلزمان در شب تبدیل شدن وی به جوان‌ترین سرمربی یورو با نتیجه 5 بر 1 اسکاتلند را درهم کوبید.

سرمربی تیم ملی آلمان درباره این مسابقه فوق‌العاده گفت: «مطمئناً قبل از بازی این نتیجه را پیش بینی می‌کردم. 20 دقیقه اول خیلی تاثیرگذار بود. گل‌های اول ما خیلی خوب بود. فکر می‌کنم اسکاتلندی‌ها هم تحت تاثیر قرار گرفتند. ما خودمان را خیلی خوب معرفی کردیم.»

او درباره دو ستاره تیمش در این رقابت یعنی جمال موسیالا، فلوریان ویرتز و ایلکای گوندوغان نیز صحبت کرد: «جمال یک گل واقعا زیبا زد، همینطور فلوریان ویرتز هم گل زیبایی زد. ایلکای هم شایسته یک گل بود. من هم از عملکرد ایلکای بسیار راضی هستم، او خیلی خوب بود، همیشه برای پاس دادن یا گرفتن توپ در دسترس بود. این بسیار ارزشمند است که بسیاری از بازیکنان از همان ابتدا عملکرد خوبی داشتند.»

ناگلزمان درباره آینده آلمان در این جام افزود: «خیلی خوب است که امروز فقط یک نفر گل نزد. قدم خوبی بود، اما همچنین اولین قدم هم بود. ما باید ادامه دهیم. به طور کلی، ما در حال حاضر به چنین نتیجه‌ای نیاز داشتیم. بازی با مجارستان در روز چهارشنبه متفاوت خواهد بود.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال جهان