اخبار

896
درآمد 480 هزار دلاری سه تیم‌ ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا

درآمد ۴۸۰ هزار دلاری سه تیم‌ ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا

سپاهان بابت سه برد، یک مساوی و صعود به مرحله حذفی ۲۶۰ هزار دلار درآمد داشته که بیشتر از پرسپولیس و نساجی است.

سپاهان، پرسپولیس و نساجی بابت نتایج‌شان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 480 هزار دلار درآمد داشته‌اند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش از شروع هر دوره لیگ قهرمانان برای برد و مساوی در مراحل مختلف این تورنمنت پاداش‌هایی تعیین می‌کند. برای مرحله گروهی فصل 24-2023 لیگ قهرمانان نیز مبلغ 50 هزار برای تیم‌های برنده و 10 هزار دلار برای مساوی به عنوان پاداش در نظر گرفته شده که این رقم در مراحل حذفی به‌صورت تصاعدی افزایش می‌یابد.

سپاهان که بهترین عملکرد را در میان نمایندگان کشورمان داشته، سه پیروزی و یک تساوی به دست آورده و مجموعاً 160 هزار دلار از این دیدارها نصیب طلایی‌پوشان می‌شود. صعود به مرحله یک هشتم نهایی پاداشی 100 هزار دلاری برای تیم‌ها به همراه دارد که پاداش سپاهان را به 260 هزار دلار می‌رساند. البته این باشگاه بابت اتفاقات دیدار برگزار نشده با الاتحاد، 200 هزار دلار جریمه شده.

پرسپولیس هم که از راهیابی به دور حذفی بازماند، در مرحله گروهی دو پیروزی و دو تساوی کسب کرده و پاداشی به ارزش 120 هزار دلار به این تیم تعلق می‌گیرد. نساجی هم که در اولین فصل آسیایی خود به دو پیروزی در لیگ قهرمانان دست یافت، پاداشی 100 هزار دلاری خواهد داشت. بدین‌ترتیب مجموع پاداش این سه تیم معادل 480 هزار دلار است.

به تیم‌های حاضر در دور یک چهارم نهایی مبلغ 150 هزار دلار و به چهار تیم پایانی لیگ قهرمانان آسیا پاداش 250 هزار دلاری پرداخت خواهد شد. قهرمان و نایب‌قهرمان آسیا نیز به ترتیب چهار و دو میلیون دلار دریافت می‌کند که سپاهان فرصت دستیابی به این پاداش‌ها را دارد. البته همه این پاداش‌ها به احتمال فراوان به حساب باشگاه‌های ایرانی اعمال خواهد شد و به مطالبات فوتبال ایران نزد کنفدراسیون فوتبال آسیا اضافه می‌شود!


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های اخبار