ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

8965
علیپور دانشجو است و سرباز نیست

بازیکن سابق ژیل ویسنته هنوز تیم جدیدش را انتخاب نکرده

علیپور دانشجو است و سرباز نیست

بازیکن اسبق پرسپولیس شایعات اخیر در خصوص خود را رد کرد و به این نکته پرداخته که او سرباز نیست و دانشجو است و به این ترتیب مانعی را برای رفتنش به تیم جدید پیش روی خود نمی بیند.

علی علیپور بازیکن فصل پیش ژیل ویسنته که با پایان قرار داد از این تیم جدا شده در حال حاضر در شهر زادگاهش قراخیل قائمشهر استان مازندران به سر می برد و مدتی است که  استراحت می کند .در خصوص این بازیکن در چند روز اخیر حرف و حدیث های زیادی به وجود امده و هر بار شایعه جدیدی در خصوص مهاجم سابق پرسپولیس شنیده شد اما علپیور بر خلاف صحبتهای اخیرش با هیچ تیمی به توافق نرسی.در واقع  رفتن او به یکی از تیم‌های پرسپولیس یا تراکتور که به نظر نمی رسید محتمل ترین گزینه برای او باشد تا این لحظه محقق نشده است چون صحبت کاملی تا این لحظه با علیپور انجام نشده و توافقی صورت نگرفته که روی کاغذ بیاید .

همچنین در رابطه با علیپور اخیرا یک شایعه جدید مطرح شد که او سرباز است اما علپیور این خبر را رد کرده و گفته که دانشجو است . با این وجود باید دید او با حضور سرمربی جدید پرسپولیس که احتمالا یک خارجی خواهد بود پیراهن تیم سابقش را بر تن خواهد کرد یا در نهایت به تیم دیگری می پیوندد .


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران