ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

9020
کرمانی‌مقدم :دایی بهترین گزینه داخلی بود

حیف شد که اوسمار جدا شد و رفت

کرمانی‌مقدم :دایی بهترین گزینه داخلی بود

ناداوری‌ها مانع صعود تیم‌مان به لیگ یک شد

بازیکن اسبق پرسپولیس معتقد است این باشگاه باید هر چه زودتر با بازیکنان تیمش که قرارداد شان تمام شده را تمدید کرده و از بین مربیان خارجی هم بهترین گزینه ممکن را انتخاب نماید .

مرتضی کرمانی مقدم که به همراه فرشاد پیوس در  شهرداری ماهشهر مربیگری می کردند درباره شرایط خاص پرسپولیس برای انتخاب سرمربی  و  فصل آینده  نظرات خودش را ابراز داشت.

 

*از تیم شهرداری ماهشهر شروع کنیم. چرا با وجود شانس بالای صعود این تیم نتوانستید این تیم را به لیگ دسته اول برسانید ؟

 

تیم ما ازهر نظر شایسته صعود بود و در هر دو بازی مان با تیم شهرداری نوشهر به نتیجه تساوی رسیدم تا کار صعودمان به ضربات پنالتی کشیده شود که متاسفانه در این ضربات با نتیجه 4 بر 3 بازی را به حریف واگذار کردیم و از صعود به لیگ یک که حق تیم ما بود باز ماندیم .

 

*گویا خیلی از صعود نکردن تیمتان ناراحتید ؟

 

بله ناراحتم چون داوری در بازی مقابل تیم نوشهری خیلی اذیت‌مان کرد .در دو بازی سرنوشت ساز یک گل سالم تیم ما را  آفساید گرفتند و در نوشهر هم یک پنالتی برای ما نگرفتند که سرنوشت تیم ما را تغییر داد و اجازه نداد تا در جریان بازی برنده شویم .مادر ضربات پنالتی با کمترین اختللاف بازنده شدیم و به حق خودمان نرسیدیم .

 

* قصد دارید با تیم ماهشهری در لیگ دو با فرشاد پیوس کارتان را ادامه بدهید ؟

 

نه با این تیم ادامه نخواهیم داد البته چند پیشنهاد برای کار داشتیم که هنوز تصمیمی برای کار با تیم جدید نگرفته‌ایم و باید ببینیم در آینده چه شرایطی رقم خواهد خورد.

 

*در خصوص پرسپولیس و جدایی اوسمار چه نظری دارید ؟

 

واقعا حیف شد که اوسمار رفت چون مربی خوبی بود و شرایط فنی خوب و ثابتی را درتیم پرسپولیس ایجاد کرده و با بازیکنان هم رابطه خیلی خوبی داشت که  در نتیجه گیری موفق و در قهرمانی پرسپولیس تاثیر داشت .اسکوچیچ هم مربی خوبی بود اما به هر حال با پیشنهاد بالایی که داد خودش را از گزینه های باشگاه خارج کرد.در بین مربیان داخلی هم فقط یحیی می ماند که قادر به کار نیست و علی دایی تنها گزینه ای بود که در بین مربیان داخلی می توانست برای پرسپولیس موثر باشد که ایشان هم قبول نکردند .

 

*فکر می کنید مسوولان باشگاه پرسپولس باید چه رویه‌ای را در پیش بگیرند ؟

 

تمدید قرار داد با بازیکنان فعلا باید در تیم به خوبی اعمال شود تا بازیکنان مستعد پرسپولیس به تیم دیگری نروند و شاکله تیم بهم نریزد .جدا از این مساله باشگاه بهترین گزینه ممکن را در بین مربیان خارجی انتخاب کند تا پرسپولیس در ایران از عنوان قهرمانی‌اش دفاع کند و در آسیا هم نتایجی در خورشان تیم و هوادارانش کسب کند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران