محمدرضا رحیم‌پور

محمدرضا رحیم‌پور

مصاحبه

9048
مشکلات مالی در اکثر تیم های لیگ یکی وجود دارد

مشکلات مالی در اکثر تیم های لیگ یکی وجود دارد

مهاجم تیم نفت و گاز گچساران از علت های عدم نتیجه‌گیری این تیم صحبت کرد

بع گزارش ایران ورزشی، لیگ یک به پایان رسید اما یکی از پدیده های این فصل مسابقات، امیر محمد منصف، مهاجم بلند قامت تیم نفت و گاز گچساران بود که توانستند ۸ گل به ثمر برساند.
منصف که مهره مورد علاقه پیروز قربانی هم محسوب می‌شود ، برای سومین فصل متوالی امسال با این مربی همکاری کرد.
به همین بهانه سراغ این گلزن لیگ یکی رفتیم تا با او در خصوص شرایط این فصل نفت و گاز گچساران گفت و گو کنیم:
 
1- شما امسال با تیم نفت و گار عملکرد فراتر از انتظاری داشتید که بسیاری را شگفت زده کرد ، نظرتان در این خصوص چیست ؟
 
سال خوبی بود هم برای من و هم تیم نفت و گاز، تیم نفت و گاز بعد از صعود از لیگ دو به لیگ تعداد زیادی از کارشناسان این تیم را یکی از کاندیدای سقوط می‌دانستند اما فوتبال زیبا و نتایج خوبی را به نمایش گذاشتیم. از نظر فردی سال خوبی را داشتم و واقعا بازیکنای با کیفیت زیادی در تیم ما حضور داشتند که از بازی کردن کنار آن ها لذت بردم . متاسفانه خیلی دیر به تیم اضافه شدم تا به شرایط و هماهنگی برسم کمی زمان برد تقریبا هفته هشتم اولین بازی را برای تیم انجام دادم.
 
 
2- یکی از مشکلات تیم شما، بحث مالی و بحث حمایت از مسئولان است اما متاسفانه به تیم نفت توجه نمی شود به نظرتون اگر توجه به این تیم صورت می گرفت ، نفت کاندید صعود بود ؟
 
به نظرم مشکل مالی در اکثر باشگاه ها وجود داره نمیشه کتمان کرد. یک سری مشکلات بود که اگر حل می‌شد قطعا این تیم جزو ۵ تیم ابتدایی جدول میتونست قرار بگیرد.
 
 
3- کار کردن با پیروز قربانی را چطور ارزیابی می کنید؟
 
نزدیک به ۳ فصل بنده افتخار شاگردی آقای قربانی را دارم، ایشان از نظر فنی بسیار از سطح بالایی برخوردارند و بسیار سختگیرانه عمل می‌کند اما کار کردن با اقای قربانی واقعا لذت بخش است.
 
4- اصالتا بابلی هستید از این شهر وارد فوتبال حرفه ای شدید، امسال دریا راهی لیگ دو شد نظرتون در خصوص از دست رفتن سهمیه بابل چیست؟
 
یکی از تلخ ترین اتفاقای این فصل سقوط تیم شهرم بود. از نظر استعداد و تعداد بازیکنای شاغل در لیگ برتر و لیگ ۱ می‌تواند یک تیم مدعی داشته باشد اما متاسفانه چند سالی هست برای سقوط می‌جنگید و امسال تیم سقوط کرد. تیمی که هواداراش شب و روزشان به فکر تیم هستند و امیدارم دوباره این تیم دوست داشتنی به روز های خویش برگردد.
 
5- قراردادتان به اتمام رسیده برای فصل آینده خودتون رو در کدوم تیم متصور هستید؟
 
با توجه به عملکرد خوبی که این فصل از خودم نشان دادم، امیدوارم که در سال آینده با تیم های خوب و قابل قبولی افتخار همکاری داشته باشم.

انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های مصاحبه