المپیک و پاراالمپیک

9070
فلاح: خوشحالم به سهمیه رسیدم

فلاح: خوشحالم به سهمیه رسیدم

دختر کماندار ملی پوش ریکرو زنان ایران می‌گوید :«سهمیه المپیک پاریس حاصل دو سال تلاش مستمر و دوری از خانواده ام بود.»

به گزارش ایران ورزشی؛ مبینا فلاح کماندار ملی پوش ریکرو ایران یک روز بعداز ناکامی در مسابقه تیمی انتخابی المپیک، در قسمت انفرادی با شکست رقیب قزاقش به جمع 8 نفر اول رسید. او با تصمم فدراسیون جهانی برای اختصاص سهمیه المپیک به 8 نفر اول رقفابتهای انتخابی المپیک در آنتالیا مزد زحماتش را گرفت . مبینا فلاح در ادامه کمانداران هند و اوکراین را به ترتیب با نتیجه 6  4 و 6 - 2 شکست داد و فینالیست شد. کماندار ریکرو ایران اما در فینال از پس رقیب هندی اش برنیامد و با نتیجه 6- 2 باخت و کارش را با نائب قهرمانی تمام کرد.

مبینا سهمیه با خوشحالی سهمیه المپیک را نتیجه تلاش دوساله اش می داند:«بعد از تلاش‌های زیاد سهمیه المپیک را گرفتم و در این مسابقات  به آنچه می‌خواستم برسم.از همه آنهایی  که در این مسیر  مرا یاری کردند، از کادر فنی تیم ملی و فدراسیون تیروکمان که حمایتم کردند تا موفق شوم، تشکر می‌کنم.»

فلاح اما درخواست نگاه ویژه تر را به تیرو کمان دارد:« با  اینکه رشته تیروکمان تجهیزات محور است از وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک درخواست می‌کنم نگاه‌ ویژه‌تری به آن داشته باشند چون این رشته جای پیشرفت زیادی دارد و می‌تواند در صورت حمایت بیشتر در حوزه تجهیزات، با افتخار آفرینی و مدال همراه باشد.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های المپیک و پاراالمپیک