پریسا غفاری

پریسا غفاری

توپ و تور

9072
شافعیان:امیدوارم جایگاهمان بهتر از دوره قبلی باشد

هلند اولین حریف دختران هندبال در قهرمانی جهان

شافعیان:امیدوارم جایگاهمان بهتر از دوره قبلی باشد

تیم هندبال دختران اولین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جهان را چهارشنبه ۳۰ خردادماه برابر هلند برگزار می کند.

بیست و چهارمین دوره جوانان جهان از چهارشنبه 30 خرداد تا ۱۰ تیر به میزبانی مقدونیه شمالی  و با حضور ۳۲ تیم آغاز می شود که ایران در گروه A با تیمهای هلند، رومانی و برزیل همگروه است.

شاگردان نشمین شافعیان با ترکیب آسمان بدوی، فاطمه مریخ، شهرزاد نصوحی، نسترن فراهانی، الناز یارمحمدی توسکی، مائده عشاقی، زهرا فتوتی، صبا دهقانی، فاطمه شاهین، سعیده غصنفری، آروز بهمئی، الهه نیکان، صبا زنگنه، محدثه شعبانی،غزاله مهری،هستی آرین فردر این رویداد جهانی شرکت می کنند و طبق برنامه پس فردا ساعت 15:00 به مصاف هلند می روند.

نشیمن شافعیان،مربی تیم ملی هندبال دختران بعد از پشت سرگذاشتن پنج مرحله اردو برای شاگردانش می گوید:«تمرینات خیلی خوبی داشتیم و با همکاری فدراسیون با حضور تیم بلاروس در تهران توانستیم ضمن هماهنگ شدن تیم به نقاط ضعف و قوت خودمان بیشتر اشنا شویم.ضمنا" جدال با این تیم اروپایی بخاطرهمگروه بودن با دو تیم اروپایی برای ما بسیار مفید بود.»

او به حریفان تیم جوانان در مسابقات قهرمانی جهان نیز اشاره می کند:«چهارشنبه برابر هلند قرار می گیریم که تاکنون بازی مقابل آنها نداشته ایم. فیلم دیدارهای آنها را دیده و آنالیز کرده‌ایم. امیدواریم با توجه به اینکه مسابقه اول است بازی خوبی با آنها داشته باشیم.با رومانی و برزیل هم در دوره قبل بازی داشتیم و شناخت نسبی داریم. قطعا تغییراتی در آنها به وجود آمده و به همین دلیل فیلم بازی شان را آنالیز شده است. بازی آخر نیز مقابل برزیل است که زمان کافی برای بررسی بیشتر این تیم داریم.»

 مربی تیم  جوانان در ادامه تاکید می کند:«گروه سختی داریم ولی با این هدف می رویم که بازیهای خوبی به نمایش بگذاریم و نتایج خوبی هم بگیریم.نمی توانم قول بدهم به جمع 16 تیم برتر راه پیدا کنیم ولی  امیدواریم روند بازی‌ها به نحوی پیش برود که بهتراز دوره قبل و جایگاه بهتری را به خود اختصاص دهیم.من مطمئنم بازیکنان تمام توانشان را برای پیروزی می گذارند.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های توپ و تور