سوژه‌های داغ

9083
شاهکار سه‌شیرها روی برگه آمار!

شاهکار سه‌شیرها روی برگه آمار!

انگلیس با برد مقابل صربستان، آمارهای مثبتی را به ثبت رساند.

به گزارش ایران ورزشی، تیم ملی فوتبال انگلیس در اولین مسابقه خود از یورو ۲۰۲۴ مقابل صربستان به پیروزی رسید و با وجود عملکرد نه‌چندان خوب، رکوردهای خوبی را از خود به جای گذاشت.

انگلیس در هر چهار بازی ابتدایی تورنمنت‌ها با هدایت گرت ساوتگیت، به پیروزی رسیده است.(یورو ۲۰۲۰ و ۲۰۲۴، جام جهانی ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲) این در حالی است که انگلیس پیش از این تنها در ۵ دیدار اول تورنمنت‌های معتبر پیروز شده بود.

انگلیس در پنج دیدار قبلی خود از یورو کلین‌شیت کرده که بهترین آمار یک تیم در تاریخ مسابقات محسوب می‌شود.

صربستان به عنوان یک کشور مستقل، در ۱۰ مسابقه از ۱۳ بازی خود از رقابت‌های معتبر شکست‌ خورده است.

جود بلینگام با گلزنی در جام جهانی و یورو، تبدیل به اولین بازیکن انگلیس پس از مایکل اوون در جام جهانی ۹۸ و یورو ۲۰۰۰ شد که پیش از ۲۱ سالگی برای انگلیس در دو تورنمنت معتبر گلزنی می‌کند. او همچنین اولین بازیکن انگلیسی است که با وجود بازی در لیگی غیر از انگلیس در دو تورنمنت معتبر برای آن‌ها گلزنی می‌کند. او با گلزنی مقابل ایران و صربستان، پس از سر بابی چارلتون، آلن شیرر، برایان رابسون و گری لینه‌کر تبدیل به پنجمین بازیکن تاریخ انگلیس شد که در دو تورنمنت گل ابتدایی انگلیس را به ثمر می‌رساند.

تنها سر الف رمزی با ۶۷ درصد برد، بیش از گرت ساوتگیت با ۶۰ درصد برد در تورنمنت‌های معتبر عملکرد بهتری روی نیمکت انگلیس داشته است.

هری کین با بیست و سومین حضور در تورنمنت‌های معتبر، با عبور از رکورد اشلی کول و رحیم استرلینگ تبدیل به باتجربه‌ترین بازیکن انگلیس در یورو و جام جهانی شد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های سوژه‌های داغ