اکبر منتشلو

اکبر منتشلو

فوتبال ایران

9084
احمدی: سپاهان برای من و محرم قابل احترام است

ورزشگاه قزوین برای فینال مناسب نیست

احمدی: سپاهان برای من و محرم قابل احترام است

مس رفسنجان با حضور محرم نویدکیا و رحمان احمدی باید در بازی سنگین و حساس فینال جام حذفی به مصاف تیم محبوبشان بروند.

مس رفسنجان بعداز حضور محرم نویدکیا و تیمش در این تیم، روزهای بسیار متفاوت و خوبی را سپری کرد، این تیم علاوه بر اینکه در جدول رده بندی خودش را بالا کشید، در جام حذفی هم حریفان را از پیش برداشت و به فینال این رقابت ها رسید. شاگردان نویدکیا قبل از رسیدن به فینال، آلومینیوم اراک را در خانه شان شکست دادند تا خط و نشانی برای تیم حریف در فینال بکشند که اتفاقا تیم غریبه ای هم نیست. رحمان احمدی مربی دروازه بان مس حرفهای خوبی در آستانه فینال دارد.

از بازی با آلومینیوم شروع کنیم، کار سخت شد و 120 دقیقه سنگین را پشت سرگذاشتید.

 

دقیقا بازی بسیار سنگینی بود و البته تیم ما هم خوب بازی کرد بخصوص در وقت های اضافه که توانستیم بازی بسیار محکمی را به نمایش بگذاریم. در مجموع توانستیم با همت بازیکنان به نتیجه مطلوبی دست پیدا کنیم.

 

وضعیت تیم مس رفسنجان در حال حاضر چطور است؟

 

خب بازی سنگین و با زمان زیادی داشتیم، بچه ها حسابی خسته شدند و البته یک روز استراحت کردند و کارمان را شروع کردیم. الان هم باید خودم را از کلاس مربیگری به تمرینات برسانم.

 

انگار در کنار یاد دادن به بازیکنان، آموختن را هم فراموش نکردی؟

 

بله، کلاس A مربیگری شرکت کردم و هر روز تلاش می کنم به دانشم در مربیگری اضافه کنم.

 

شاید به همین خاطر است که اتفاقاً در این فصل دو شاگرد موفق داشتی که در بازیها خوش درخشیدند.

 

شما لطف دارید، هم حامد و هم داود از دروازه بان بسیار خوب لیگ برتر هستند که توانایی بازی در هر تیمی دارند، خب من هم تلاش کردم آنها در آمادگی کامل حفظ کنم و بتوانند در مواقع حساس برای تیم بدرخشند. خوشبختانه هر دو دروازه بان در بازیهای بهترین بودند و امیدوارم در فینال هم همین قدر خوب باشند.

 

بازی فینال را چطور ارزیابی می کنی؟

 

بالاخره این بازی در شرایط خاصی برگزار می شود، بازیها متاسفانه بسیار طولانی شدند و شاید به دلیل خستگی بازی فینال کیفیت لازم را نداشته باشند، اما به طور حتم بازیکنان و مربیان تلاش خواهند کرد بهترین بازی را به نمایش بگذارند.

 

نویدکیا و احمدی یک بار دیگر باید روبرو تیم محبوبشان به میدان بروند، سخت نیست؟

 

زیبایی فوتبال به همین چیزها است، بالاخره سپاهان هم برای من و هم برای محرم، قابل احترام است و تیم محبوبمان است، اما ما در فوتبال حرفه ای کار می کنیم، به صورت حرفه ای قرارداد بستیم و پایبند کامل قراردادمان هستیم. به طور حتم برای موفقیت مس در این بازی تلاش بیشتری خواهیم کرد.

 

حرف و حدیث های هم در باره ورزشگاه بازی وجود داشت؟

 

به نظر ورزشگاه قزوین مناسب بازی فینال نیست و امیدوارم بازی در آزادی برگزار شود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران