منهای فوتبال

9091
عبادی‌پور: باید هفته سوم را خوب شروع کنیم

عبادی‌پور: باید هفته سوم را خوب شروع کنیم

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در کنفرانس خبری پیش از شروع هفته سوم لیگ ملت‌ها، گفت: «می‌دانیم که شانسی برای حضور در بازی‌های المپیک یا حتی در مرحله‌ نهایی نداریم، اما مسابقات برای تیم ایران تمام نشده است.»

به گزارش ایران ورزشی؛ میلاد عبادی پور کاپیتان تیم ملی ایران امروز در  کنفرانس خبری پیش از شروع بازیهای هفته سوم لیگ ملتهای 20 24 در مانیل گفت : «سلام می‌کنم به همه و اول از همه تشکر می‌کنم. خیلی خوشحالم که در فیلیپین حضور داریم. بازی اول خصوصا برای تیم ایران خیلی سخت خواهد بود، زیرا نیاز داریم که خوب شروع کنیم.»

به گفته کاپیتان میلاد، پایان خوب برای تیم ملی ایران خیلی مهم است:«  امیدوارم که مسابقات را خوب  به پایان‌ برسانیم. این موضوع برایمان خیلی مهم و خوب است که مسابقات را خوب به پایان‌ برسانیم. می‌دانیم که شانسی برای حضور در بازی‌های المپیک یا حتی حضور در مرحله‌ نهایی نداریم. اما مسابقات برای تیم ایران تمام نشده است.»

او در پایان از تلاش می گوید: «در هفته پایانی همه تلاشمان را انجام می دهیم. امیدوارم که کار  خوبی را انجام دهیم و بتوانیم بهترین کیفیت خودمان را به خصوص مقابل طرافداران فیلیپینی حاضر در سالن مسابقات به نمایش بگذاریم.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال