ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

9114
علی عسگری :بهترین گزینه برای پرسپولیس؟ گواردیولا!

رفتن اوسمار نگرانی ندارد

علی عسگری :بهترین گزینه برای پرسپولیس؟ گواردیولا!

بازیکن اسبق پرسپولیس معتقد است مطرح ساختن بعضی از اسمها برای انتخاب سرمربی پرسپولیس بیشتر بازی رسانه ای است .

حمیدرضا علی عسگری معتقد است باید هر چه زودتر مربی پرسپولیس انتخاب شود تا با توجه به حضور  در لیگ نخبگان و دفاع از عنوان قهرمانی اش در لیگ برتر ،سرمربی جدید بتواند اوضاع تیم را ترمیم کرده و شرایط پرسپولیس را بهتر بسازد .
حمید علی عسگر در رابطه با شرایط انتخاب سرمربی جدید پرسپولیس گفت :پرسپولیس از زمان حضور برانکو ،شاکله خوبی در زمینه بازیکن داشته واین مزیت را تا به حال به خوبی حفظ کرده است . نکته ای که برای پرسپولیس خیلی مهم است اینکه پرسپولیس باید هر چه زودتر مربی جدیدش راانتخاب کند تا ایشان زمان لازم برای ترمیم تیم و تفکرات خودش داشته باشد و تیم را در شرایطی خوب برای فصل آینده لیگ برتر و لیگ نخبگان آماده کند.
بازیکن سابق پرسپولیس در ادامه از نیامدن اسکوچیچ استقبال کرده و  می افزاید :من خوشحال شدم که اسکوچیچ نیامد چون ایشان در تیم‌های بزرگی در ایران مربیگری نکردند و اگر در تیم ملی هم در مقطعی انتخاب شدند روند کار و انتخاب‌شان خیلی عجیب بود چون ایشان مربی معمولی بودند و شرایطی نداشتند که در آن مقطع تیم ملی را درست کنند و قدرت مدیریت لازم را در تیم ملی داشته باشند. به همین دلیل هم بود که در تیم ملی بازیکنان با او به مشکل خوردند .
علی عسگری تاکید کرد :نظر شخصی ام این است که بعد از رفتن اوسمارجای نگرانی وجود ندارد چون معتقدم با توجه به حفظ شاکله تیم و اضافه کردن چند بازیکن حتما پرسپولیس می تواند شرایط خیلی خوبی را در لیگ داشته باشد و در لیگ نخبگان هم برای موفقیت تلاش کند .
بازیکن سابق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چه گزینه ای برای مربیگری در پرسپولیس مناسب‌تر است به مزاح پاسخ داد :از نظر من گواردیولا بهترین گزینه است اما جدا از شوخی باید این نکته را صراحتا مطرح کنم که بر زبان انداختن بعضی از نام‌ها بیشتر بازی رسانه ای است و چیزی نیست که در واقعیت وجود داشته باشد .
علی عسگری در خصوص حضور احتمالی برانکو با توجه به اینکه گفته می شود مسولان فوتبال چین چندان از عملکرد او رضایت ندارند می گوید:برانکو که قطعا با توجه به سابقه قبلی‌اش برای پرسپولیس بهترین گزینه است اما باید دید در نهایت مسوولان باشگاه چه تصمیمی می گیرند و کدام مربی را برای پرسپولیس انتخاب می کنند. مربی ای که انتخاب می شود باید بتواند به بهترین شکل تیم را ترمیم کرده و شرایط را به گونه‌ای مدیریت کند تا تیم در سالی که شرایط خیلی حساسی دارد به بهترین شکل بازسازی شده  و بتواند خودش را نشان دهد.
 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران