ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

9137
عبدی : وحید امیری باید حفظ شود

سیدجلال گفت همه بچه‌های تیم عاشق بازی بادپا هستند

عبدی : وحید امیری باید حفظ شود

مربی امیدهای پرسپولیس معتقد است بازی در لیگ نخبگان شوخی بردار نیست و پرسپولیس باید برای حضور در این لیگ تیم به خوبی آماده شود .

بهادر عبدی مربی امیدهای پرسپولیس و بازیکن سابق این تیم از شرایط خاص پرسپولیس برای لیگ بیست و چهارم و شرایطش برای حضور در لیگ نخبگان حرف می زند .

 

*فصل قبل با امیدهای پرسپولیس چه عنوانی کسب کردید و خروجی تیم‌تان چند بازیکن برای تیم بزرگسالان چند بازیکن بود ؟

 

رده سوم را کسب کردم و خوشبختانه پنج بازیکن خوب خروجی ما برای تیم بزرگسالان بود که حضور ثابتی در تمرین تیم اصلی پرسپولیس داشتند .بازیکنانی مانند گندمی و نجاری که هر دو گلر بودند یا محمد بادپا و سهیل صحرایی در کنار حسین حاجی زادهنفرات دیگرمان بودند که شرایط فنی خیلی خوبی در تمرینات بزرگسالان داشتند و حتی اوسمار می خواست از بادپا در بازی‌های تیمش استفاده کند اما چون شرایط تیم در بازی‌های آخر فصل برای قهرمانی خیلی حساس شد نتوانست از  او استفاده کند. در صحبتی که با سید جلال داشتم گفت بچه های تیم همه عاشق بازیمحمد بادپا هستند. به همین دلیل  من فکر می کنم در فصل آینده حتما مربی جدید از توانایی بازیکنی مانند بادپا استفاده خواهد کرد .

 

*محرومیت مدیر عامل پرسپولیس مشکلی برای جذب سرمربی جدید به وجود نمی آورد ؟

 

نه فکر نمی کنم چون این اتفاق به چندین روز زمان نیاز دارد ضمن اینکه حتما معاون و افرادی در باشگاه هستند که به مدیر عامل در انتخاب سرمربی کمک کنند .اما در خصوص جذب بازیکن باید شرایط خاصی لحاظ شود چون بازی در لیگ نخبگان اصلا شوخی بردار نیست چه بسا که مثلا در لیگ عربستان  بازیکنانی حضور دارند که رقابت با آنها کیفیت بالایی را می طلبد .در این لیگ بازیکنان بزرگی بازی می کنند و حتی صحبت از ترشتگن، صلاح و دی بروینه هم هست که به این لیگ بروند.مثلا دی بروینه در دو سال بازی در لیگ عربستان می تواند پول 15 سال بازی در اروپا را بگیرد.

 

*اما مشکلی مانند سقف قرار داد و مواردی از این دست وجود دارد که شرایط را برای حضور پرسپولیس در لیگ نخبگان دشوار می سازد ؟

 

من فکر می کنم حتما شرایط بهتری برای سه تیم حاضر در آسیا فراهم خواهند ساخت چه بسا که آقای تاج هم به این نکته اشاره داشتند  برای تیم‌هایی که در لیگ نخبگان حضور خواهند یافت شرایط بهتری فراهم می شود.جدا از حرف‌های ایشان حتما نمی توان با شرایط فعلی به مصاف الهلال و تیم‌های دیگرپر مهره آسیایی رفت. البته من نمی گویم آنها از فضا آمده اند اما به هر حال حتما باید مسائلی را لحاظ کرد که در مقابل این تیمها شرایط خوبی را برای رقابت به وجود بیاوریم .

 

*در خصوص گزینه هایی که برای سرمربیگری پرسپولیس مطرح شده بود چه گزینه ای را  بهترین می دانید؟

 

اسکوچیچ می آمد خیلی خوب بود چون همه چیز این مربی بعد از سالها حضور درایران به گونه‌ای ایرانی شده بود اما حتما می توان با در نظر گرفتن همه جوانب یک مربی خوب را برای پرسپولیس انتخاب کرد .

 

*در خصوص تمدید قرار داد با بازیکنان پرسپولیس چه نظری دارید ؟

 

پرسپولیس برای سه پست دفاع وسط ،هافبک وسط و مهاجم نوک نیاز به تقویت دارد اما باید بازیکنی مانند وحید امیری هم حفظ شوند چون ما بازیکنان زیادی نداریم که بتوانند در تیم‌های بزرگ بازی کنند و اگر بازیکنان خوبی هم در رده های پایه مان داریم حداقل فعلا قادر نیستند که در لیگ خودمان به بهترین شکل ممکن از دقیقه یک بازی کنند و بهتر این است که در دقایق پایانی برای تیم‌شان به میدان بروند .

 

*در خصوص شرایط تیمی پرسپولیس چه صحبتی دارید ؟

 

در هر پست باید دو بازیکن خوب حضور داشته باشند که به بهترین شکل شرایط را پیش ببرند اما همان طور که گفتم شرایط پرسپولیس در سه پست حساس تر است که حتما باید در این پستها بازیکنان خوبی جذب شوند .به طور مثال دیدیم که غیبت گولسیانی به تیم لطمه می زد از این رو حتما باید مدافع میانی بگیرند که در غیاب این بازیکن به تیم ما کمک کند ،یا مهاجمی جذب کنند که با عیسی همدیگر را به سمت ارایه بهترین کیفیت هل بدهند یا هافک وسطی جذب شود که در امر بازیسازی کیفیت خیلی بالایی داشته باشد و  تیمی بسته شود در بزنگاه‌ها بتواند بهترین کارایی را داشته باشد و از لحاظ شخصیتی شرایط خیلی خوبی داشته باشد.مثل تیم فصل قبل که 27 هفته تیم رقیب در صدر بود اما به دلیل کیفیت و شخصیت حرفه ای بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس در نهایت صدر از حریف گرفته شد و به پرسپولیس رسید .

 

*از نظر خودت بهترین مربی برای پرسپولیس چه مربی در شرایط فعلی است ؟

 

مربیانی مانند برانکو که حضورش آرزوی هرهوادار  پرسپولیسی است قطعا خیلی به درد پرسپولیس می خورد اما حتما باشگاه و مدیریت سعی خواهند کرد که بهترین مربی را برای پرسپولیس انتخاب کنند .

 

*آموخته ها و شرایط خودت در کلاس مربیگری درجه A که شرکت کرده ای چگونه است ؟

 

کلاس خیلی خوبی را تجربه می کنم و در این کلاس حتما به تجربه مربیگری ام اضافه خواهم کرد تا ان شاالله در آینده بتوانم در تیمی در رده بزرگسالان تجربه کنم .


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران