فوتبال جهان

9144
با اشتباه لونین اوکراین عقب ماند

پیش بینی ‌ها درست نبود

با اشتباه لونین اوکراین عقب ماند

یک پاس اشتباه از آندره لونین، دروازه‌بان اوکراینی رئال، کافی بود تا ‏نیکولائه استانچیو از رومانی با شوتی تماشایی دروازه اوکراینی‌ها را باز ‏کند.

به گزارش ایران ورزشی و به نقل از "ورزش سه"، دیدار اوکراین و رومانی به عنوان اولین بازی روز چهارم یورو در حالی در ورزشگاه فوتبال مونیخ، آلیانز آرنا، آغاز شد که اوکراین در بخش عمده نیمه اول حاکم توپ و میدان بود و دائم روی دروازه رومانی فشار می‌آورد.

با اینکه اوکراینی‌ها تیم برتر میدان بودند ولی زور کافی برای ایجاد خطر جدی روی دروازه را نداشتند. اوکراینی‌ها نمی‌توانستند راهی برای نفوذ به دفاع هوشمندانه و تیمی رومانی باز کنند و چندان اقبالی هم به شوت‌های از راه دور نشان نمی‌دادند.

در نهایت اما در 29 یک اشتباه مرگبار از ستاره اول اوکراین کافی بود تا رومانی دومین شوت در چارچوب خود را به گل تبدیل کند. اشتباهی که اوکراین از دروازه‌بان نامدارش آندری لونین که در فصلی که گذشت دروازه‌بان شماره یک رئال مادرید، قهرمان اروپا، بود انتظار نداشت.

لونین با پاسی اشتباه توپ را درست جلوی پای دنیس مان، وینگر پارما، انداخت تا او نیکولائه استانچیو را پشت جریمه صاحب توپ کند. این هافبک رومانیایی که در باشگاه ضمک عربستان بازی می‌کند یکی از تماشایی‌ترین شوت‌های هفته اول یورو را به گوشه بالای دروازه لونین شلیک کرد تا بر خلاف جریان بازی، رومانی پیش بیفتد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال جهان