فوتبال جهان

9147
دیگر هرگز اینجا نمی‌آییم

میزبانی آلمان مورد پسند انگلیسی‌ها نبود

دیگر هرگز اینجا نمی‌آییم

هواداران انگلیسی به شدت از میزبانی آلمانی‌ها و اتفاقاتی که در جریان بازی تیم ملی این کشور رخ داد، عصبانی هستند.

به گزارش ایران ورزشی و به نقل از ورزش سه، تیم ملی انگلیس شب گذشته در اولین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی صربستان به میدان رفت و موفق شد این بازی را با تک گل جود بلینگام به سود خودش به پایان برساند و سه امتیاز مهم را به دست آورد.

بسیاری از هواداران تیم ملی انگلیس راهی آلمان شده‌اند تا این مسابقات را از نزدیک تماشا کنند و از تیم ملی کشورشان حمایت کنند اما به نظر می‌رسد که شرایط برای بازگشت آنها از ورزشگاه پس از پایان بازی شب گذشته به هیچ وجه خوب نبوده است. بعضی از آنها مجبور شده‌اند تا سه ساعت در صف‌های طولانی بایستند تا بتوانند از ورزشگاه برگردند و این موضوع باعث عصبانیت‌شان شده است.

گاوین کنی با اشاره به این اتفاق در صفحه‌اش در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: «گلزن‌کرشن یک فاجعه واقعی است. سه ساعت طول کشید تا سوار ون شویم و مسیر هفت کیلومتری تا ایستگاه مترو را طی کنیم. ورزشگاه ۶۰ هزار نفری تنها ۴۰۰ ون دارد که هر ۱۵ دقیقه یک بار می‌آیند.»

جیمز اولی هم با انتشار ویدیویی از این صحنه‌ها نوشت: «این اصلا خوب نیست. ایستگاه اصلی گلزن‌کرشن پر از هوادارانی بود که سعی داشتند برگردند اما قطارها یا نمی‌آمدند یا تاخیر داشتند. بازی تقریبا سه ساعت پیش تمام شده است.»

کاربر دیگری هم در این باره اضافه کرد: «گلزن‌کرشن، تمام شد. دیگر هرگز اینجا نمی‌آیم.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال جهان