ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

9188
آشتیانی :بازیکنان پرسپولیس با مربی داخلی هم نتیجه می گیرند

مربیان خارجی هم داشتیم که خوب نتیجه نگرفتند

آشتیانی :بازیکنان پرسپولیس با مربی داخلی هم نتیجه می گیرند

بازیکنان خوبی در پرسپولیس حضور دارند که قادرند با مربی ایرانی هم در لیگ نخبگان نتایج خوبی بگیرند و ملاک کارایی مربی در کارش نباید فقط خارجی بودن ان محسوب شود .

اردلان آشتیانی بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص شرایط خاص این باشگاه پرسپولیس برای انتخاب کادر جدید فنی این تیم گفت :تا آنجا که من آگاهی دارم قیمت گزینه های خارجی مد نظر باشگاه پرسپولیس زیاد است به همین دلیل باشگاه سراغ گزینه های داخلی هم رفته و با آنها هم مانند گزینه های خارجی صحبت‌هایی داشته است تا بعد از جمع بندی بین مربیان خارجی و داخلی تصمیم نهایی‌اش را بگیرد .
پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با این چالش که حضور مربی داخلی آیا مشکلی برای پرسپولیس در لیگ نخبگان نخواهد داشت در ادامه می افزاید:تیم پرسپولیس بازیکنان خیلی خوب دارد و شاکله تیم حفظ شده و انسجام خوبی در تیم دیده می شود. به همین دلیل من فکر می کنم مربی داخلی هم با چنین تیمی و با تقویت در چند پست می تواند حتی در لیگ نخبگان هم نتیجه بگیرد.از سوی دیگردر لیگ مان مربیان خارجی  مانند اوزونیدیس و یا خمس یا مارتینز هم  بودند که نتایج خیلی خوبی نگرفتند به همین دلیل نباید فقط خارجی بودن ملاک باشد چه بسا مربیان داخلی داشتیم که در لیگ قبلی مان نگاه‌ها را به سوی خود جلب کرده و نتایج خیلی خوبی گرفتند و مهری برشایستگی‌هایشان زدند.
آشتیانی در خصوص نیاز پرسپولیس به بازیکنان جدید برای تقویت در چند پست خودش تاکید کرد :حتما باید باشگاه با همه بازیکنان تیم که قرار دادشان تمام شده تمدید کند چون بازیکنانی که در پرسپولیس حضور داشتند جزو بهترین ها بودند .جدا از این نکته پرسپولیس به سه چهار بازیکن با کیفیت بالای فنی در پست‌های دفاع وسط ودفاع راست به جای هنانوف و یک هافبک میانی و یک مهاجم تاپ دیگر نیز نیاز دارد تا با خارجی‌هایی خوبی که مانند اورونوف و حسن در اختیار تیم هستند تیمی از هر جهت خوب و کامل را روانه لیگ برتر خودمان و لیگ نخبگان سازیم .
بازیکن سابق پریسپولیس در خصوص مدعیان قهرمانی بورو 2024و تیم مورد علاقه اش در این جام نیزخاطر نشان ساخت :تیم هلند تیم مورد علاقه من در یورو است اما در خصوص تیمهای مدعی باید بگویم که آلمان و فرانسه و انگلیس به نظرم مدعیان این جام هستند .


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران