اکبر منتشلو

اکبر منتشلو

فوتبال ایران

9207
مالکان نابلد، مشاوران غلط انداز

اوضاع تیم های سرخابی بدتر از همیشه

مالکان نابلد، مشاوران غلط انداز

مالکان جدید استقلال و پرسپولیس، انگار از وضعیت روزهای قبل از شروع لیگ برتر خبری ندارند و البته مشاوران خوبی را هم به خدمت نگرفته اند.

ترس از دست دادن آسیا برای تیم های سرخابی باعث تا در یک اقدام تعجیلی این باشگاه ها به مالکان فعلی واگذار گردد. بعداز این واگذاری این امیداوری به وجود آمد که تیم های اول و دوم جدول رده بندی، برعکس همه سالهای گذشته برای بیست و چهارمین دوره لیگ برتر اوضاع بسیار خوبی خواهند داشت. پرسپولیس صدرنشین و قهرمان شد و استقلال هم با عملکرد بسیار خوب و فقط با یک امتیاز کمتر به رده دوم رسید.

هواداران این دو تیم با حضور مالکان جدید، انتظار داشتند کارها بهتر از هر سالی پیش بروند و پرسپولیس و استقلال بتوانند خیلی زود کارهایش را برای فصل آینده شروع کنند، اما در عمل اتفاق دیگری رخ داد.

در حالی که چند هفته ای است بازیها به اتمام رسیده و برخی تیم ها خیلی زود کارشان را برای مشخص کردن نیمکت تیمشان، بازیکنان و ... شروع کرده اند، پرسپولیس سرمربی اش را از دست داده است و صحبت از جدایی برخی بازیکنان این تیم هم وجود دارد.

استقلالی ها با وجود قراردادی که با نکونام دارند، هنوز وضعیت نیمکتشان قطعی نشده است، این تیم هم ظاهراً بازیکنانی را از دست خواهد داد و البته هنوز وضعیت جذبی های هر دو تیم هم مشخص نیست. صحبت های جسته و گریخته ای در باره بازیکنان خروجی و ورودی هر دو باشگاه وجود دارد، اما هنوز هیچ چیز قطعی نشده است.

انگار نابلدی مالکان جدید قرار است در فصل پیش روی لیگ برتر، حسابی هواداران این دو تیم را دوباره آزار دهد. از طرف دیگر نه تنها ظاهراً مالکان جدید آشنایی چندانی با فوتبال و شرایط پیش از فصل رقابت ها ندارند، بلکه مشاوران خوبی هم برای حضور در رقابت های فوتبال ندارند و احساس می شود این مالکان هنوز مشاوران خوبی را به خدمت نگرفته اند تا شرایط تیم داری و آن هم در لیگ برتر را برای آنها توصیف کنند. هر چند ممکن است مالکان جدید در کار خودشان خبره و کارشناس باشند، اما با شرایط فعلی استقلال و پرسپولیس کاملا مشخص است که آنها باید تجربیات زیادی در این مورد کسب کنند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران