یادداشت

9210
حریف تمرینی عراقی؛فاجعه است

حریف تمرینی عراقی؛فاجعه است

حریف تمرینی کمک زیادی به پینگ پنگ بازان المپیکی می کند به شرطی که بازیکنانی کنار آنها قرار بگیرند که از نظر کیفی در سطح بالاتری باشند.

محمود نظری- کارشناس پینگ پنگ/حریف تمرینی کمک زیادی به  پینگ پنگ بازان المپیکی می کند به شرطی که بازیکنانی  کنار آنها قرار بگیرند که از نظر کیفی در سطح بالاتری باشند. فدراسیون زمانی حریفان تمرینی از کشورهای کره شمالی و چین برای ملی پوشان به ایران می آورد که از نظر کیفی تاثیر زیادی روی عملکرد تک تک بازیکنان داشت،  این بازیکنان درحدی کیفیت خوبی داشتند که به جمع تیمهای باشگاهی ایران پیوستند.

به طورکلی رویکرد از عملکرد دوره دوم قارداشی رئیس فدراسیون به این شکل است که او ارتباطش را با اروپا و شرق آسیا قطع کرده و به کشورهای عربی روی آورده است.به همین خاطر است که مرتب بازیکنان اردنی،عراقی،لبنان و.... به ایران می آیند.شاید بحث مالی در میان باشد اما رئیس فدراسیون  وقتی از طریق مدیرعامل شازند اراک  اعتبارسفرهای نیما و نوشاد عالمیان و نداشهسواری را تامین می کند، ایا قادر نیست سه پینگ پنگ باز المپیکی  را به کمپ های معتبر چین در شانگهای،پکن و شنزن بفرستد؟ در حالی که  بهترین بازیکنان حمله و دفاعی در این کمپ ها حضور دارند و می توانند بهترین حریف تمرینی برای  سه ملی پوش ایران تا قبل از المپیک باشند.

این روزها که برادران عالمیان برای المپیک اماده می شوند تا در میدانی بزرگ پاریس با بزرگ های پینگ پنگ رقابت کنند، کاربا  حریف تمرینی عراقی فاجعه  است. اردوی نوشهر یعنی چه؟ فدراسیون می داند چیکار می کند؟بازیکنان ما در اوج حرفه ای گری برای سومین بار می خواهند المپیک را تجربه کنند آنوقت باید در نوشهر و با بازیکن عراقی تمرین کنند!خدا می داند در فدراسیون پینگ پنگ و تفکرات کادر فنی تیم ملی تنیس روی میز چه می گذرد!


انتهای پیام/
دیدگاه ها