فوتبال ایران

925
قیمه نثار با گوشت قو

ملوان انزلی صفر - شمس آذر قزوین ۲

قیمه نثار با گوشت قو

ملوان سومین شکست فصلش را هم تجربه کرد.

به گزارش ایران ورزشی؛ شکست مقابل شمس آذر قزوین،سومین شکست قوهای سفید در لیگ برتر بود.

جمعه 17/9/1402 هفته دوازدهم بیست و سومین دوره لیگ برتر ورزشگاه مرحوم قایقران ساعت 15 تماشاگر:5 هزارنفر

ملوان انزلی: صفر

شمس آذر : 2

گل ها:اعرابی(53، 74) برای قزوین

داور: سعید رحیمی مقدم کمک ها: آرمان اسعدی، یعقوب حجتی

اخطار: اعرابی( شمس آذر)

ملوان

افشار صداقت، حامد نورمحمدی، رضا جعفری(83 سهیل فداکار)، آرمان اکوان(83 میلا باقری)، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، پویا پورعلی، ابوذر صفرزاده، مهران احمدی(72 زائر کاظمینی)، حسین صادقی(72 میلاد شعبانلو) ،محمدرضا سلیمانی(64 پیمان رنجبری)

سرمربی: مهدی تارتار

شمس آذر قزوین

علیرضا جعفرپور، مهدی محمدی، سعید کریمی، هومن ربیع زاده(89 محمد پاپی)، امیرمحمد نسایی، علی آزادمنش، پوریا سرآبادانی، صادق بوصبیح( 86 مصطفی احمدی)، فراز امامعلی(66  حسین گودرزی)، علی اصغر اعرابی(89 محمدرضا رضایی) ،عیسی مرادی(66 رحمان جعفری)

سرمربی:سعید دقیقی

دقیقه ۳۳ فرصت خوب برای ملوان از روی ضربه ایستگاهی به دست آمد که ابتدا توپ دور شد و در برگشت، صفرزاده با یک شوت روی پا هواداران را نیم‌خیز کرد اما توپ از کنار دروازه بیرون رفت.دقیقه 54 قزوینی ها به گل رسیدند. در شرایطی که توپ دست ملوانی‌ها بود و در شرایط حمله قرار داشتند، برخوردی در محوطه شمس آذر پیش آمد و بازیکن ملوان زمین خورد اما داور خطا نگرفت و طی یک ضد حمله ملوانی‌ها غافلگیر شدند. شوت بازیکن حریف با دفع ناقص صداقت همراه شد و اعرابی در ریباند توپ را درون دروازه جای داد. بازیکنان ملوان معتقد بودند اعرابی در آفساید قرار داشته است.همین بازیکن در دقیقه 75 گل دوم را زد. شمس آذر با پاسکاری و حرکت تاکتیکی توپ را پیش برد و با شوت رحمان جعفری، صداقت توپ را ناقص دفع کرد و در ریباند علی اصغر اعرابی گلزنی کرد.دقیقه ۸۳ فرصت برای رضا جعفری که محمدی توم را از روی خط بیرون کشید و اجازه نداد دروازه شمس آذر باز بشود‌.

 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران