فوتبال ایران

928
باخت به خودی

صنعت نفت آبادان یک - آلومینیوم اراک ۲

باخت به خودی

اراکی ها با برتری آبادان را ترک کردند.

به گزارش ایران ورزشی؛ اراکی ها با برتری آبادان را ترک کردند.

جمعه 17/9/1402 هفته دوازدهم بیست و سومین دوره لیگ برتر ورزشگاه تختی آبادان ساعت 15 تماشاگر: هزارنفر

صنعت نفت: یک

گل ها: یوسف کی شمس(27)

آلومینیوم اراک: 2

گل ها:کاظمیان(دقیقه یک) جبیره(43)

داور: حسین زمانی کمک ها: حسن انتظاری، امیرمحمد داودزاده

اخطار:پناهی(آبادان)

اخراج: خانزاده(37) از آبادان

صنعت نفت

پیام پارسا، حسین سنگرگیر(46 یوسف وکیا)، امیرمحمد پناهی(90فرزین معامله گر)، محمدرضا خانزاده، رحیم آلبوغبیش، علی یوسف‌هاشم، طالب ریکانی، رضا امانی‌نژاد(46 فاخر تهامی)، یوسف کی‌شمس(46 حکیم نصاری)، میثم تهیدست، فیاض میردورقی(76 حسین شنانی)

سرمربی: عبدا... ویسی

آلومینیوم اراک

احمد گوهری، امیر نوری، ابوالفضل سلیمانی، علیرضا نقی‌زاده(5+90 عارف حاجی عیدی)، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی‌فرد، رضا جبیره(89 شروین بزرگ)، میلاد فخرالدینی(14+90 علی وطن دوست)، محمدامین کاظمیان(5+90 ابوالفضل قنبری)، میلاد بدرقه، محمدمهدی لطفی(14+90احسان قهاری)

سرمربی: مجتبی حسینی

آلومینیوم خیلی زود و در ثانیه 40 به گل رسید. پاس در عمق محمدمهدی لطفی از سمت چپ، در محوطه جریمه به کاظمیان رسید و این بازیکن با ضربه پای چپ، توپ را از میان پاهای پیام پارسا عبور داد و ایرالکو را به گل نخست بازی رساند. نفتی ها در دقیقه 27 از روی ضربه ایستگاهی بسیار تماشایی یوسف کی شمس و از فاصله 25 متری دروازه میهمان شان را باز کرد.آلومینیوم در دقیقه 43 به گل برتری در نیمه اول دست پیدا کرد. روی حرکت خوب بازیکنان آلومینیوم از سمت راست، امین کاظمیان وارد محوطه جریمه شد و با یک پاس در عرض، توپ را مقابل دروازه خالی به جبیره سپرد و این بازیکن نیز به راحتی دروازه میزبان را باز کرد
انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران