محمد قراگزلو

محمد قراگزلو

گزارش

9350
پرسپولیس و 2+2 گزینه نهایی سرمربیگری

اول فنت شیپ، دوم پاکتا؛ یک رومن و اسپانیایی هم در صف انتظار

پرسپولیس و ۲+۲ گزینه نهایی سرمربیگری

باشگاه پرسپولیس بعد از بررسی های چند روز اخیر به دو گزینه نهایی و دو گزینه جانشین رسیده است.

 بعداز قطعی شدن جدایی اوسمار ویرا از پرسپولیس که پنجشنبه هفته گذشته اعلام شد ، مدیران باشگاه پرسپولیس برای رسیدن به گزینه مطلوب که صاحب رزومه و قیمت مناسب باشد بررسی های خود را آغاز کردند و سرانجام به چند گزینه نهایی رسیدند.

در گزارش حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس به هیات مدیره و در جلسه ای که روز چهارشنبه برگزار شد درباره گزینه هایی که با آنها مذاکره شده و احتمال همکاری با آنها جدی تر و نزدیکتر است صحبت شد.

گزینه اول باشگاه پرسپولیس در حال حاضر یان فنت شیپ سرمربی آژاکس هلند است که مذاکراتی با او صورت گرفته و تا حدی هم پیش رفته است.ابتدا گفته می شود جذب این مربی چیزی حدود 1.5 میلیون دلار رای باشگاه پرسپولیس هزینه در برخواهد داشت اما پرسپولیس به او اعلام کرده در نهایت می تواند تا 1.1 میلیون دلار به او پرداخت کند.

از سوی دیگر فنت شیپ قصد داشت سه مربی از جمله مربی بدنساز، دستیار اول و مربی دروازه بانی همراهش به تهران بیاورد اما باشگاه پرسپولیس به او اعلام کرده یکی از این مربیان را کم کند و طرفین در حال چانه‌زنی درباره این موارد هستند.

 گزینه دوم باشگاه پرسپولیس در حال حاضر مارکوس پاکتای برزیلی است که زمستان سال گذشته و بعد از جدایی یحیی گل محمدی هم گزینه پرسپولیس بود اما در آن زمان هم هواداران پرسپولیس گفتند او مربی تمام شده ای است هم با باشگاه الجزایری‌اش قراداد داشت در حالی که الان آزاد است و تحت قرارداد نیست.رقم قرارداد دریافتی پاکتا پائین‌تر و چیزی حدود 800 هزار دلار است اما اگر مذاکره با فنت شیپ به جایی نرسد ، پرسپولیس مذاکره مقدماتی که با این برزیلی صورت گرفته را پی خواهد گرفت.

باشگاه پرسپولیسهمچنین یک گزینه رومانیایی و یک مربی اسپانیایی را هم در نظر دارد  و با جمع بندی رزومه آنها درباره آنها به جمع بندی رسیده اما با این مربیان هیچ مذاکره‌ای صورت نگرفته و در صورت به بن بست خوردن مذاکرات با فنت شیپ و پاکتا ، پرسپولیس سراغ این دو مربی خواهد رفت.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های گزارش