ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

فوتبال ایران

9351
علیپور :در قراخیل روزی دو نوبت تمرین می کنم

بعد از مشخص شدن نام سرمربی پرسپولیس با آنها مذاکره می کنم

علیپور :در قراخیل روزی دو نوبت تمرین می کنم

مهاجم سابق پرسپولیس آخرین وضعیت خودش را در تعطیلاتش در شمال کشور تشریح می کند و از گفت و گوی مفصل خودش با باشگاه پرسپولیس بعد از مشخص شدن تکلیف سرمربی این تیم حرف می زند .

علی علیپور مهاجم سابق پرسپولیس که قراردادش با تیم ژیل ویسنته تمام شده با وجود پیشنهاد مجدد باشگاه پرتغالی قبلی اش مبنی بر تمدید قرارداد فعلی پاسخی به این باشگاه نداده است .

علی علیپور در رابطه با آخرین وضعیت خودش گفت:فعلا در شهر زادگاهم قراخیل هستم و  دو نوبت تمرین هم در روز دارم که یک نوبتش کار با وزنه و نوبت دیگرش هم کار در زمین چمن است تا به لحاظ بدنی و کار فوتبالی فرم خوب خودم را حفظ کنم..

مهاجم اسبق پرسپولیس از تمایل و اولویت خودش برای عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس صحبت کرده و در این ارتباط می گوید:هنوز  گفت و گوی خیلی مفصلی با مسولان باشگاه پرسپولیس نداشتم چون می دانم آنها فعلا مشغول پیدا کردن سرمربی و امور جاری باشگاه هستند که اصلا  کار راحتی نیست .حتما اگر شرایط خوب پیش برود همه می‌دانند که گزینه اولم پرسپولیس است .با این وجود اگر همه چیز در باشگاه خوب پیش برود و سرمربی تیم انتخاب شود به احتمال فراوان تکلیف من هم با پرسپولیس مشخص خواهد شد ضمن اینکه باید تاکید کنم من با وجود تاکیدباشگاه ژیل ویسنته به این باشگاه هنوز پاسخی نداده ام.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران