فوتبال جهان

9434
حمله وحشیانه به باجو و خانواده اش

حمله وحشیانه به باجو و خانواده اش

روبرتو باجو، در ویلای خود مشغول تماشای بازی اسپانیا و ایتالیا بود که با حمله چند سارق مسلح روبه‌رو شد.

به گزارش ایران ورزشی، روزنامه گاتزتا دلو اسپورت گزارش داد که پنج مرد مسلح وارد خانه روبرتو باجو فوتبالیست سابق و 57 ساله ایتالیا شده و او و خانواده‌اش را به‌مدت 40 دقیقه در اتاقی حبس کردند و این ستاره پیشین آتزوری هنگام رویارویی با دزدان، مجروح شد.

باجو که در سال 1999 به‌عنوان سومین بازیکن برتر قرن فیفا انتخاب شد، هنگام تماشای بازی اسپانیا و ایتالیا در جام ملت‌های اروپای 2024، در ویلای خود در آلتاویلا ویچنتینا بود که قربانی این اتفاق خشونت‌آمیز شد.

این مهاجم سابق یوونتوس، میلان و اینتر، سعی کرد با یکی از مهاجمان مقابله کند و پس از درگیری، سارق با قنداق اسلحه به پیشانی او ضربه زد و زخم عمیقی بر جای گذاشت که باعث شد با چندین بخیه در اورژانس آرزینانو تحت درمان قرار گیرد.

در حالی که خانواده باجو محبوس بودند، مجرمان تمام اتاق‌ها را غارت کردند و ساعت، جواهرات و پول را به سرقت بردند. زمانی که بازیکن سابق فوتبال متوجه شد سارقان رفته‌اند، موفق شد در اتاق را بشکند و با پلیس تماس گرفت. پلیس ایتالیا با بررسی تصاویر ضبط شده از دوربین‌های مدار بسته منزل باجو، تحقیقات خود را برای شناسایی سارقان آغاز کرده است.

او به مدت 15 سال در ملک کشاورزی خود واقع در تپه‌ای مشرف به آلتاویلا ویچنتینا در استان ونتو، به همراه همسرش آندرینا و سه فرزندشان زندگی می‌کند. ویلایی دورافتاده که در مرکز یک زمین بزرگ و جنگلی واقع شده است.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال جهان