در لیگ های اروپایی همه بازیها دشوار است

سیاوشی:مربی درجه یک برای تیم ملی بیاورید

پریسا غفاری

پریسا غفاری

مصاحبه

9466
سیاوشی:مربی درجه یک برای تیم ملی بیاورید

دروازه بان تیم ملی هندبال کشورمان امیدوار است برای تیم ملی از مربی درجه یک جهانی استفاده شود.

محمد سیاوشی دروازه بان تیم ملی هندبال ایران در پایان فصل گذشته لیگ برتر راهی لیگ رومانی شد و به عضویت تیم کلوچ رومانی درآمد.اما بعد از انجام 7 بازی از آنها جدا و راهی مجارستان و با کوملو قرارداد بست.حالا در خصوص شرایط این روزهای خود می گوید:« زمانی که به این کلوچ رومانی رفتم ، شرایط خوبی نداشت. در لیگ رومانی و البته بیشتر لیگ‌های اروپایی، همه بازی‌ها دشوار است و تیمی در خانه خودش به حریفان باج نمی‌دهد. همه برای جایگاه خود می‌جنگند و بازیکنان خارجی خوبی دارند. در ابتدای کار و تا انجام شدن اقدامات برای اضافه شدن به تیم کلوچ، نتوانستم در دو بازی حضور پیدا کنم.»

او ادامه می دهد:« هفت بازی برای این تیم انجام دادم که خوشبختانه از عملکردم رضایت داشتند. مشکل، جوان بودن تیم کلوچ بود که از رده جوانان و امید بودند و تنها ۳ یا ۴ بازیکن باتجربه داشتیم که در نهایت به دسته پایین‌تر سقوط کرد و قرار داد من هم تمام شد. در حال حاضر با تیم کوملو مجارستان قرارداد بستم. از اواخر تیرماه تمریناتم شروع می‌شود. کوملو فصل گذشته در رده یازدهم جدول قرار گرفت و امیدوارم امسال نتایج بهتری کسب کند.»

دروازه بان تیم ملی کشورمان یادی از لیگ ایران هم می کند:« زمانی که در لیگ ایران بازی کردم، شرایط خوب بود و مس توانست قهرمان شود. سپاهان هم با نظر باشگاه ترجیح داد تا بومی‌گرایی کند، هرچند شرایط خوبی داشت، اما در آخر نتوانست به نتیجه دل‌خواه برسد. امیدوارم در سال‌های آینده بتوانند نتیجه لازم را بگیرند. بیشتر تیم‌های این فصل جوان بودند. باید به این جوانان اعتماد کنیم زیرا آینده این رشته و تیم ملی هستند.»

در پایان محمد سیاوشی برای انتخاب سرمربی ایرانی یا خارجی برای تیم ملی فقط می گوید:« شنیده ام شاید مربی مصری رده های پایه را شاید به عنوان مربی تیم ملی انتخاب کنند.او در تیم ملی عراق نتیجه بدی نگرفت اما نمی‌توانم آینده را پیش‌بینی کنم.اگر می خواهیم نتیجه خوبی بگیریم باید مربی درجه یک جهانی بگیریم تا به جایگاه واقعی خود در آسیا برسیم و اعتبار از دست رفته را برگردانیم. »

 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های مصاحبه