گزارش

9502
جدایی ترابی، داستان ترسناک پرسپولیس

تابستان نقل و انتقالاتی سرخ ها رسما شروع شد

جدایی ترابی، داستان ترسناک پرسپولیس

احتمال جدایی مهدی ترابی یا به عبارتی تمدید نکردن او با این باشگاه از صبح روز شنبه مهمترین خبر نقل و انتقالاتی پیرامون پرسپولیس بود.

به گزارش ایران ورزشی شنبه دوم تیرماه ، اولین روز تابستانی باشگاه پرسپولیس بود که به نوعی رسما تحرکات نقل و انتقالاتی باشگاه از این روز کلید خورد و البته اخبار نگران کننده و ماجراهای هرساله را با خود همراه آورد.

مهمترین خبر پیرامون نقل و انتقالات پرسپولیس ماجرای مربوط به مهدی ترابی است و اینکه به نظر می‌رسد ستاره سرخ‌ها با باشگاه به توافق نرسیده و نمی‌خواهد قرارداد جدیدی امضا کند.

واقعیت اینکه باشگاه پرسپولیس به او پیشنهاد قرارداد 20 میلیاردی داد که آپشن آن هم 5 میلیارد تومان است اما انگار وینگر تکنیکی و ملی پوش سرخ‌ها این پیشنهاد را نپذیرفته و احتمال تمدیدش بسیار ضعیف شده است.

از سوی دیگر بحث پیشنهاد تراکتور به ترابی در میان است که قطعا رقمی بالاتر از سرخ‌ها دارد تا جایی که حتی شنیده شد مالک باشگاه تراکتور در حاشیه مراسم چهلم همسرش به سه ستاره پرسپولیس (دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی ترابی و علیرضا بیرانوند ) گفته بوده حاضر است برای قرارداد دوساله به هر کدام از این بازیکنان 120 میلیارد تومان پرداخت کند که اگر واقعیت داشته باشد کل بازار نقل و انتقالات را بهم می‌ریزد.

با این وجود از آن روز مدت ها گذشته و حالا وضعیت تیمداری زنوزی در تبریز اصلا مشخص نیست ضمن اینکه شرایط برخی از ستاره‌های پرسپولیس نیز تغییر کرده است .مثلا اینکه بیرانوند اگر با قرارداد فسخ شده به تراکتور بپیوندد رقمش احتمالا پائین تر خواهد آمد و در مورد ترابی هم شاید زنوزی از آن پیشنهاد هیجانی و احساسی در آن مقطع که شرایط خوبی نداشته پاتئن تر بیاید.

به هر حال در مورد ماندن یا رفتن ترابی از پرسپولیس هنوز هیچ چیز قطعی نیست و با اینکه تمام اخبار حول محور پررنگ شدن احتمال جدایی او از پرسپولیس می گردد اما بعید نیست سر آخر با چند میلیارد تومان بیشتر یا آپشن هایی جذاب‌تر در این تیم ماندنی شود.

تجربه بازی‌های نقل و انتقالاتی بازیکنان و مدیر برنامه‌هایشان نشان داده در فصل تابستان هیچ خبری در حوزه نقل و انتقالات تا زمان رسمی شدن واقعیت ندارد و نمی توان قطعا باورش کرد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های گزارش